5 Eylül 2010 Pazar

Ergen Günlüğü

Bugün dersane başladı. Harry'ciğimin her akşam sıcak pideyle kapımı çaldığı rüya evimden çıkıp sınıflı hocalı öğrencili bir ortama gittim. İksir dersi diye niyetlenip Snape'i beklerken kapı açıldı geometri diye bir dersin öğretmeni olduğunu söyleyen çelimsız yağlı siyah saçları olan başka bir hoca geldi. Derken karanlık sanatlar sınıfı için dolanırken kendisini 'yönetici' olarak tanıtan biri beni gerisingeri çıktığım sınıfa gönderdi. Yönetici olduğunu iddia etmesi garipti. Albus Dumbledore'u bir sandığa tıktığını ve ben dışında kimsenin de onun gerçek kimliğini göremediğini düşünüyorum. Sonra matematik denen o derse girdim. Hoca, Ron'un şaşkın ifadesini yüz şekli diye kullanıyodu. Sırf bu tarz muggle işlerden uzak olduğum için derslere bir anlam veremediğimi sanmıyorum. Sınıfın genel hali böyleydi. Öğle yemeğinde karnımı tıka basa doyurup üstüne pudingimi yiyicem diye çok heveslenmiştim ama ne yazık ki dersanenin bittiğini öğleden sonra da bitki bilim dersi filan olmadığını öğrendim.

P.S: Hermoine'yi yine ortalıklarda göremedim. Evcinleri için yaptığı protestoları artık büyüttüğünü fark etmeli.

Hiç yorum yok: