20 Eylül 2010 Pazartesi

Gayetim Gelmiş.

Annem bir öğretmen ve bazen çok fantastik öğrencileri olabiliyormuş.

Annem: Evet çocuklar, "gayet" kelimesinin anlamını açıkladım size hadi biraz örnek cümle kuralım. Mesela... ım... O çalışmaya rağmen gayet iyi bir not aldı. Evet kim örnek cümle kurmak ister?
Zeki: Komşularda gayet var.
Annem: Bu pek olmadı. Doğrusunu Ahmet kursun hadi.
Ahmet: Babam bana gayet aldı.
Annem: Ama bak açıkladım anlamını. Öbür türlü kuracaksın.
Ahmet: Annem bana gayet aldı.
Annem: ...

Annem: Haydi şarkı söyleyelim. Deniz hadi sen gel.
Deniz: Falan filan falan filan
Annem: Bu nasıl bir şarkı?
Deniz: Ben yazdım.

Annemle beraber oturduk yazılıları okuyoruz. Çok eğlendik tabii.

Soru: Toplu taşıma araçlarına 3 örnek veriniz.
Cevap: verdim.

Soru: Yağmurun nasıl yağdığını açıklayınız.
Cevap: açıkladım.

Soru: Aşının yararlarını yazınız.
Cevap: yazdım.

EN AZINDAN EVDEN BİRİLERİ OKULDA EĞLENİYOR.

Hiç yorum yok: