23 Nisan 2010 Cuma

Başlık Atmak

Feysbıh ne güzel şeysin sen. Güzelim bloga dönmek için aradığım ilham perimi sende bulmak.

Efendim ben açıp bakmak insanların profillerini. Bakmak, okumak... Ne görmek?! Herkes her fiili mastar halinde kullanmak.

Örn. "Seni çok özlemek. Eğlenmek, çok eğlenmek. Sıkılmak, ama yine de eğlenmek."

Olum siz mal olmak? Türkçe fiil çekimlemeyi bilmemek? Bana öyle gelmek ki bu tür cümlelerin sonunu şöyle getirmek...

Örn. "Seni çok özlemek. Eğlenmek, çok eğlenmek. Sıkılmak, ama yine de eğlenmek. Imm siz Türkler nasıl diyorr? Ben bilmemek sizin dil?"

Feysbıh yuzırları lütfen bir an önce kendilerine gelmek, benim sinirlerimi tepeme çıkarmamak.

Dark side'a geçmek ben zaten... Feysbıh ırısbısı olmuş olmak... İçimde kor olmak... Allah belanızı vermek!

2 yorum:

kırmızı kurnaz tilki (marla singer) dedi ki...

bi kafa karıncalanması yaratmış olabilirsiniz ama siz unutmamak sizi takip edenleri
yerindibinot : ben var sizi sevmek :))))

goldfish dedi ki...

Sunshine believerları çok sevmek :D takip ettiğin için teşekkür etmek :) Kinyas'ın yolunda'yı merak etmek :D