26 Nisan 2010 Pazartesi

"Bugün Tiyatro Var."

Başlıktaki cümle beni heyecanlandırır. Daha önceden de belirttiğim gibi sonsuz tembel bir insanım. Provalar da çoğu zaman yoğun ve yorucu olsa da... Hastasıyım!

Hyena, Jellyfish, Burcu, Erdem, İrem, Alperen, Elif ... öyle diyaloglara, öyle anlara tanık oluyoruz ki provalardan çıktıktan sonra normal şeylere bakış açımız değişiyor. Beyinlerimizin çalışma şekli bozuluyor.

Bakın ne diyaloglar kalmış aklımda...

Tamer hocamız bizi sahneye toplamış, yanında Alperen, getirmemiz gereken aksesuar ve giysileri tartışıyoruzdur. Tabii Jellyfayşe ve ben dinlemeyip kendi aramızda konuştuğumuz için bize azıcık kızar. İkimiz de konuşmaları yarım dinliyoruzdur.

Tamer H- (çarık kelimesini hatırlamaya çalışıyor) Neydi ya adı? Hani ayağımıza giyeriz?
Jelly - Ayakkabı!
Tamer- Bravo Jelly... Keşke hayatın anlamını sorsaydım.

Erdem- Ya ben şu muz çorap nedir bi türlü anlayamadım. Ne bu muz çorap?
Deniz- (çorabını gösterir) Bu!
Erdem- Haaa.

Tamer H- (Alperen'e döner.) Bak bugün ne çok şey öğrendin. Ayakkabıyı öğrendin, çorabı öğrendin...

Yine aynı gün...

Tamer H- Çocuklar şimdi bizim kelepçeye ihtiyacımız var.
Alperen- Bizde var!!11
Herkes- Uuu wooaw anlayalım...

Tamer H- Çocuklar bir de cop gerek bize.
Alperen- Bizde var!11
Herkes- başka neler var sizde Alperen?

Tamer H- Bir de helva yaptırıcaz çocuklar oyunun başında
Alperen- Ben yerim!!1
Herkes- ahaha
Tamer H- Şimdi çocuklar oyun günü 3 oda hazırlıyoruz. Biri kızlar soyunma odası, diğeri erkekler soyunma odası, bir de Alperen için kelepçeli coplu helvalı ayrı bir oda...

Tamer H- Erdem senin cep telefonun var oyunda.
Elif- Ben sana telefon getiriyim evden...
Erdem- Evet valla çok iyi olur. Cep etlefonu pek bulunmuyo bugünler.
Elif- ...:)

Bugün de Ölü'yü oynuyoruz. Replikler karıştı. Her zamanki gibi :P

Deniz- Dede bizi lunaparka götürseneee
Güneş- Olur mu kızım hiç
Ben- Ama biz de çok küçüğüz! (???)
Güneş- Ne?!

Burhan ve Tarhan... Favori ikilim.

Tarhan
Asıl replik- Biri tuttii öbürü fruttiii zabaa kadar. (Evet sansüre takılmamak için elimizden geleni yapacağız.)
Söylediği- Biri tuttii surutttii zabaa kadar
Tamer H- Evet yeni bir yöntem bu da. Tuttu surutti...

Görülen o ki izleyenlerden çok biz eğleneceğiz. :D Tüm Sunshine Believerları bekleriz oyunumuza :)

2 yorum:

. dedi ki...

Koptum ya :D:D:D

goldfish dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.