23 Temmuz 2010 Cuma

mummy, mummy, mum

Bugün salonda -pencere açık- kendi halimde film izliyordum. Ve Family Guy'daki favori karakterim Stewie'yi örnek alan bir çocuğun sesiyle irkildim.

- annneeeeeee, ..., aannnnnnnneeeeeeee, ..., annnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeee, (hala cevap yok), annnneeeeeee, ..., babaaaaaaa, ..., babaaaa, ..., babaaaaaaa, ..., yengeeeeeeeee, ..., yengggeeeeeeee, ..., yeeennngeeeeeeeeee, ..., ablaaaaaaaaaa, ..., ablaaaaaaa, ya biri cevap versin be! (işte bu dakikada filmi durdurduğumdan elimde kalan kumandayı sehpanın üstüne gidip bir 'abla' olarak çocuğa "ne var lan?" diye cevap vermek istedim ama yapmadım. Neden? Çünkü ben kibar bi genç kızım.) of, banaaaaa cevap veriiiiiiiiinnn, ..., annnnnnneeeeeeeeeeeeee (bu dakikada kalktım, pecereye yöneldim ve hayır düşündüğün şeyi yapmadım sunshine believer, gittim pencereyi kapattım. Hala birilerine bağırdığından şüpheleniyorum.)

Hiç yorum yok: