16 Mayıs 2010 Pazar

Futbol?

- Maça şimdi göz ucuyla (ama sadece ucuyla daha fazlası değil) bakıyorum. Futbol ilgimi çekmiyor. Evet. Futbolla ilgili gerçekten düşündüklerimi söylesem bikaç insan dünyada yerimin olmadığına karar verebilir. Aman be.

- Her bir dakika telefonum maçı bildiren toplu mesajlarla dolup taşıyor. Yahu yapmayın etmeyin... Aha bi tane daha geldi!

- Annemin "şampiyonluk gitti." deyişi, sessizce kalkıp karanlık pencereye yürüyüşü ve kardeşime "Bursa şampiyon" demesini takip eden, sitenin Galatasarylı çocuklarının sevinç dolu çığlıkları. Yok ben baya bir uzağım.

- Babam salona girer. "Ne oldu şimdi? Bursa mı şampiyon olmuş? Sen Fenerli miydin hayatım? ... Bilmem ki iyi olan kazansın demek ki Bursa iyiymiş. ... Hayatım bakma bana öyle." Fanatik genler anneden oğula geçmiş anlaşılan. Geçince tükenmiş.

1 yorum:

Turan dedi ki...

xDxD fenerliler yasta sitenin galatasaraylı çocuklarıyla caddeye çıkıp fener forması giymiş adamlara ıslık çlıoduk haha süperdi