31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ne zaman garip şeyler duysam buraya yönleniyorum. Affet beni Sunshine believer, son günlerde gerekli-gereksiz o kadar çok yorum yapıyorum ki blog yazabilme yetenedğimi kaybettim. Ama hala diyaloglar dikkatimi çekebiliyor. O yüzden böyle artı eksi gidiyorum. Blog yazma yeteneğimi kazanamazsam yeniden iç sesimle olan diyaloglarımı yazacağım ama burası henüz buna hazır değil.

Bugün yakından takipçisi olduğum kardeşimin feysbukuna baktım. Kendisi İsrail'i kınayan yeni profil resmiyle öpüşen bir çiftin resmini paylaşmış. 92358092370 insan var dünyada, ben sadece seni seviyorum yazıyor yanında da. Altına da yorumunu yazmış "Bu ismin sahibi kendini blio =))"

ben: aahaha anneeee bak Turan ne yazmış feysbukunaa!
annem: oooo Turan, sevgilin var demeek!
ben: eveet kesin sınıftan hahaha
annem: vay be, kim acaba hımm Damla mı yoksa?
ben: Aman anne ya Damla gibi akıllı, güzel, kültürlü, ağırbaşlı, mikemmel kız bizimkine bakar mı yaa? ahahahaha
annem: Turan, söyle kim bu?

Ve Turan kafasını çevirir, bize Behlül'ün Bihter'e attığı "şimdi boku yedin." bakışını atar ve şu sözleri sarfeder...

" Sana mı musallat? "

Allah kendisini bize musallat etmesin...

2 yorum:

Turan dedi ki...

buneya hemn yetiştirmişin abla ya sana mı musallat benim hayatım xDxD

goldfish dedi ki...

sen burayı okuyo musun ya? :$