31 Mayıs 2010 Pazartesi

Tezahüratlar

‘tezahuratlar’ ya da ‘tezağratlar’ değil de ‘tezahüratlar’ olması sizce de çok garip değil mi? Melikeunglish’i oluştururken sizlere kolaylık olsun diye bu kelimede de bi güzellik yapıcam artık. Her neyse asıl anlatmak istediğim şeye gelirsek. Geçen gün düşünürken aklıma bir tezahürat geldi.

''Bizim sınıf, bizim sınıf, bizim sınıf çok çalışkandır!”

Sizce de bi gariplik yok mu bunda? 3 kez ‘bizim sınıf’ dedin, daha güzel şeyler çıkabilirdi bence. Bi de çalışkan olmanızın bizim burda tamamiyle kas gücüne dayalı olarak oynadığımız maçla ne alakası var? Çalışkansan bana mı çalışkansın? Anana babana çalışkansın. Hayır bi de bence sınıfı temsilen orda koşturup deliler gibi terleyen adam için de büyük motivasyon eksikliği yaratabilir bu. ‘Lan matematik ödevini de yapmadıydım. Maçı filan bırakıp gidip onu mu yapsak? Baksana şampiyonluğu düşündükleri yok anca il başarısı, sınıf ortalaması. Lan ne garip adamlarsınız. Du yedeklerden Mıstafa'yı oyuna sokam da ben gidiverem.’ diye düşünürdüm ben olsaydım. Ama Allahtan hiç bir spor elimden gelmez, koşabildiğim en uzun mesafeyi hazırlıktayken C blok ve tabldot arasında katetmiştim, yürüdüğüm en uzun mesafe de okuldan durağa kadardır. Hırslardan arınmış olmak da kötü oluyo bazen tabi.

Hiç yorum yok: