17 Eylül 2009 Perşembe

Julian Beever






















Yıllar yıllar önce kendisini Milliyet gazetesinin haftasonu ekinde görmüştüm(Hyena bak satıyorum şimdi haftasonu eklerinden okuduklarımı ehiehi) Julian Beever kaldırımların en sadık dostu ve onları halka açık sanat eserlerini haline getirmekte. O kadar harika ki yaptığı şeyler önce anlamak için sonra da hayran hayran uzun süre baktırıyor. Bu 'eser'lerinin özelliği tek bir açıdan 3 boyutlu görünmesi. Fakat bu harika ve zekice çizimleri tebeşirle yaptığı için geçici hepsi. Önünde saygıyla eğiliyor ve gerekli linki veriyorum. Ayrıca kendisine Nil Karaibrahimgil'den "Kek" adlı parçayı ve bir çikolatalı kekimi armağan ediyorum.



"insan neler yapar isteyince bu birşey değil düşününce. Bende resimleri görünce kalktım, sana kek yaptım."


3 yorum:

goldfish dedi ki...

insanlarda güzel eğlenmişler bu arada :D o mta gezisindeki gibi jellyfayşemle olsaydık... :D

jellyfish dedi ki...

hahah dimi goldceğizim ya :D ben o sineğin yanına yatıp can çekişirken sen de çukurlara düşer gibi yapıp şaşırırdın:D sonra o bota binip avrupaya açılırdık:D o sudan canavar olarak çıkmam da olası tabi. :)

goldfish dedi ki...

:):) bekle bizi avrupa. daha doğrusu interrail :D