14 Eylül 2009 Pazartesi

Yanlış Anlamalar -2-


Ben Goldfish, sevgili okuyucular, her şeyi yanlış anlamaya meyilliyim, yanlış anladığım şeyin üzerine espri yapıp kopma yeteneğimle ara sıra alay konusu olabiliyorum. Sorun değil, ama işte ara sıra yanlış anladığım şeyler iç dünyamda büyük yankılar uyandırıp "nassı ya??!" diye dumur etmekte beni. Yukarıda da benle aynı duyguları paylaşan bir kedi.

Bir gün sevgili İnce diye tabir ettiğimiz sevimli ve yüksek sesle konuşmayı seven arkadaşımızla okul koridorlarında yürümekteyiz. Tarihi hatırlamıyorum maalesef. Herneyse. Bu sevimli arkadaşımız benim kimden hoşlandığımı öğrenmeye çalışıyor.

İnce: Hadi goldi, hadi goldi söyle kimden hoşlanıyorsun???(çok meraklı, heyecanlı bakışlar)
Goldi: (içses: nerden çıktı bu şimdi, jellyfayşe benim tek aşkım bilmiyor mu?) Kimse ya, yok hoşlanmıyorum kimseden.
İnce: (inanmıyor, inanmıyor, inanmıyor) E kim o zaman?
Goldi: [işte benim o muhteşem yanlış anlama yeteneğim burada devreye giriyor(Ekin??!!!...Nasssıı yani?!!?!) fotoğrafa bakınız.] Neeaaa??! Ekin nerden çıktı şimdi?? Ne alakaaa?! Niye Ekin o zaman?!
İnce: Neeaaa??! Ekin mi??! Ben demedim ki Ekin diye..! Sen dedinn!! Ekin ha.. Oha!!!
Goldi: Neaaa (Nasssııll?!) Ben demedim! Sen dedin! Ekin o zaman dedin?!!
İnce: kahkahalar...kahkahalar...karşılıklı kahkahalar...
edith piaf: adı üstünde yanlış anlama, bu yazıyı yanlış anlama sevgili okur :D

4 yorum:

jellyfish dedi ki...

İnce.. İnce ...İnce.... Seviyorum sizi ya :D Yalnız benim hayatımın aşkını yanlış anlaşılmalarda dahi başkasının adının yanına koymayın.. nütten :D

jellyfish dedi ki...

Edith piaf'ı dahi muhabbete dahil ediyosunuz bi biz yokuz :D Ünlüler evine dönmüş bizim koridor da haberimiz yok yav :D

goldfish dedi ki...

hahaha yirim :D editlemek bir sanattır jellyfayşem :Ç ünlüler evi, ünlüler çiftliği, bilemedim şimdi ben :D

jellyfish dedi ki...

Çiftliği denediler olmadı. Yok efendim 'Seray Sever yüzünü yıkıycak toka bulun, Edith Piaf şarkı söliycek kaldırım getirin!!' ekibi yeterince yordu. Bu yüzden olayı şehre taşıdılar. Burda birmilyoncular mı dersin pis kaldırımlar mı dersin her şey var :D Bence denerlerse olur :D