24 Eylül 2009 Perşembe

Zihin Kaymaları V : Zihindır Kayar


  • saat 02:20
    tarih: 19.09.09(10 gün önce 09:09:09 da bi yazı yazsaydım keşke ama benim o saatte kıçımda pireler uçuşuyor.)

  • Summer Wine(bildiğin strovberis çeris en encıl kis in sipring) dinliyorum Nancy Sinatra ve Ville Valo vokal yapmalılarmış bence ama modern versiyonundaki alt yapıyla.

  • Arctic Monkeys'in Humbug'ına alışabilir miyim dedim ama olmuyor.
    Humbug başka bi grubun olsaydı 4 verebilirdim ama Arctic Monkeys'e puanım 3 ganga.

  • Gülten Dayıoğlu'nun Ganga diye çok mal kapağı olan fantastik bir kitabı vardı. Evlerden ırak olsun.

  • Milleti sahura kaldırmak için uyumuyorum, her türlü fedakarlığı yapıyorum karşılığında saat 9'da ayağa dikiyorlar.Nankörlük bu olsa gerek.

  • Limon ve Şeftali(kaplumbağalarımız) uyurken pek garipler.
    Limon tırsak, Şeftali korkusuz bir kaşif.

  • Yazlıklar son derece garip yerler.
    Bugün plajda(ki orada sadece biz oluyoruz) yağmur yağdı ve tir tir titredim ama mutluydum.

  • Ben bugün MSN'e girdim ama kimseyle konuşmadım.
    İnsan uzun bir süre internetten uzak kalıp sonra 1-2 saatliğine girmeye kalkınca hiçbir şey yapmadan ekrana bakabiliyormuş.

  • Okulların açılmasını istiyorum ama istemiyorum.

  • Sevgilimden ayrıldım çok yalnızım unutuldum hede hödö replikleri külliyen yalan.
    Özgür Olmanın Dayanılmaz Hafifliği.

  • Led Zeppelin çaldığı halde kulaklıklarımı takmıyorum.

  • Ayakta uyumanın ne demek olduğunu bugün Recep Tayyip Erdoğan'da gördüm. Gözünü bile kıpırdatmadan UYUYABİLİYOR!

  • Burda Süleymancık diye bir hayvan var bildiğin sarı kertenkele.
    Süleymancık adının nereden geldiği bir nevi devlet sırrı yaşlı yerliler biliyor sadece onlar da anlatmıyor.

  • Lynx birimiz veya hepimiz ne fark eder.

  • Alın Verin Ekonomiye Can Verin zaten kötü neden benzer sloganlar yaratarak durumu daha da kötüleştiriyorsunuz?

  • Humbug neden böle olmuş ya?

  • Kış gelse uzun uzun kalsa.

  • Bu saatlerde matematik ödevi yapmıyorsanız yapılacak en iyi şey Trt4 izlemek dün Otantik Türk Ekmekleri diye bir belgeselimsi vardı.

  • Klima insanı çarpıyor.

  • Ankara'ya deniz getirsinler.

  • Keşke tüm albümler Day And Age gibi olsa.
    The Killers en sevdiğim grup olabilir.
    Sevmediğim The Killers şarkısı var mı diye düşündüm de ''The World We Live In'' korkunç.
    Utanmayıp klip çekmiş bi de seni kınadım Brandon.

  • Bat for Lashes'ın Sleep Alone'unu bulsaydım eğer Nazlı Yarım Video Çekmiş diye yayınlayacaktım.

  • İbne=Fuck kısa ve etkililer.

  • The Killers güzel lan valla bak.

  • Fuck!, Fuck You!, Go and Fuck Yourself!, Mothafucka!, You and Your Fucking Shit! The Killers'ın da dediği gibi Forget About What I Said.
    Amerika'lıların Fuck'ı varsa bizimde ibnemiz var. Cümle içinde kullanmak gerekirse: ''İbne!'', veya ''İbnesin olum sen!''

  • Franz Kafka'nın babasını araştırma ihtiyacı hissediyorum.
    Dönüşüm'ü Tarantino, Tim Burton'la çeksin. Ben her türlü danışmanlığı yapmaya hazırım.
    Metamorfoz kelimesine ilk duyduğumdan beri yakınlık hissediyorum.

  • APRIL(nazlı yarim numara bilmem kaç) yeni kitap çıkarmış.(ölür biterim)

  • Julian Plenti mi?, Julian Casablancas mı? desen cevap veremez öyle kalır hayatın anlamını sorgularım. Strokes mu? Interpol mü? diyosun sonuçta lafını bil...

  • Bu sabah annem ve teyzem mutfakta yaptıkları yemeklerin kokularıyla havayı yarım saat koklamama yol açtılar. Chanel No:5 halt etmiş.

  • Audrey Toutou(Amelie işte) Coco Chanel'i oynamış Coco Before Chanel'de.
    Amelie Amele gibi ne o öyle. Hiç sevmem zaten.

  • Sadece yarım saat daha ve sonrasında uyku.

  • The Mars Volta ROCKS!

  • Depeche Mode konseri yapılmayacak mı şimdi?

  • Sonic Youth gelse ya.
    Kim Gordon'ı görüyim bi Dirty Boots çalsınlar ben o yolu geri dönmeye razıyım.
    2005 Ankara konseri iptalini duyarlı Ankaralılar unutmadı KİM!

  • Seda Sayan Susma!'da bi bok yapamıyor.

  • Doktor(um) da kalp ameliyatı, doğum, silikon fln oluyo eğlencelik.

  • The Mars Volta - Since We've Been Wrong uzun sakin ama etkili.

  • 02:57 ama daha fazla bekleyemeyeceğim saat 03:00 haberleri sunuyoruz anonsu olsa da defalarca dinlesem.

  • Uyumamak için göbek atmalı mıyım?

  • Doktor kıçıma silikon koy dik ve diri dursun diyebilen bir California'lı adam var. Medeni cesaret.
    East Coast'a geliyorsan o kaslar şişecek o kıllar gidecek. Bitti!

  • Bu yazı yayınlanmasa da olur ama uykum var ULEYN!

  • Nick Cave'in Bunny Munro'su bildiğin sapık.

  • Yasemin Mori Ankara sınırını geç bittin kızım. Seni stüdyoya kapatıcam.
    -''Ben senin Rockstar olabilme ihtimaline karşı Groupie olmuştum Adnan bu bana yapılır mı?...''

  • Kelebek istilası siz tek ve onlar 10+yken hiç hoş olmuyor.

  • Teyzem Kriptonitten yapılmış özel süpürgesiyle uzaylı kelebekleri tek tek avlayacak.

  • The Sound of Animals Fighting ganka.

  • Kank Gang ve türevlerine kılım.

  • Uydurma diller konuşup anlaşmak ayrı güzellik.

  • Bilinç dediğin nedir ki?

  • Bi ton para verilip alınmış eve gelince de bozuk olduğu anlaşılmış oyuncak gibiyim.

  • Yonga kelimesi pek iğrenç. Savaş Yongası var bi de...

  • İnsan müzik aşerir mi ya? Ben aşeriyorum.

  • Acı gerçek ben aslında aseksüelim.

  • Mtv müzik ödüllerini kaçırmışım. Lady Gaga tek üzüldüğüm şey.

  • Spaceman demiş ki ''Everybody look down. It's all in your mind.''
    The Killers, MGMT, Strokes, Interpol,fln neden gelmez ki İstanbullara.

  • Liselerdeki müzik grupları bölünüyorlar bölününce giderek daha komik isimler alıyorlar.

  • Hıyaaaaaat beni nideeeeeeen yoruyosuuuuun?

  • Konyalı Kadın feci şekilde gözümden düştü. Yeni gözdem Habitus.
    Ömür Gedik korkunç derecede hayvan sever.

  • Yaratıcı ve Yok Edici, 2 in 1 genişletilmiş versiyon.

  • Sonic Youth - Anti Orgasm feci güzel.
    Müziğin ve Sayıların dili yoktur.

  • Bir sabah uyandığımda ben de dev bir böceğe dönüşür müyüm acaba?
    Aslında kim dönüşmüyor ki?

  • I just wanna be a nudist.Düşününce insan cıbıl gezse kıçı donar lan. Siz siz olun giyinin.

Hiç yorum yok: