6 Eylül 2009 Pazar

Zihin Korkuları, RUN!


Hyena'nın zihin kaymaları varsa benim de korkularım var. Çakıl taşlarım var atıcünk Hyena'ya. Star Wars ile kendimi dünyaya kapatacağıma Hyena'nın uyarısıyla 1 Merlin, 2 Doctor Who ile korkularımı depreştirdim. Hele o robotumsu hareketleriyle alışveriş merkezindeki zavallı insanlara saldıran güzel giyimli "living plastic" teröründen sonra korkularımı yazmaya karar verdim.


  • Gün gelince tüm elektronik eşyaların özgür iradeye kavuşup tüm insanlığı yok etmesi. Ama öyle terminatör tarzı 'insan oldum hepinizi yerim' şeklinde değil. Mesela telefonun kendi kendine mesaj yazıp istediği kişiye gönderebilmesi gibi. Veya televizyonun kendi sevdiği kanallarda gezinmesi gibi. Çok acayip olurdu. O kadar elektronik eşya var ki... Bu olursa sonumuz gelir bence.

  • Gün gelince plastiklerin de özgür irade kapsamında insanlığı yok etmeye çalışmaları korkutur beni. Düşünsene dururken (bkz: durmak) bir migros poşetinin haşır huşur uçarak kafanıza geçtiğini. Bu geceden sonra bundan da korkarım ben.

  • Hiç tatlı olmayan bir yerde hayatta kalmak. Kalmaya çalışmak. Adıyaman Çiğköftecisi'nin olmadığı bir sokağa girmek. Ovv çok kötü.

  • Fatma Tunaboylu'nun karşısında su içme gafletinde bulunmak. Evet bunu yaptım. Hala korkarım.

  • Bu gerçek bir durum olsa da evet yüzleşmek istemediğim bir gerçekten korkarım. Hayat boyu ağda yapacak olmak. Yaptıkça o kılların fazlalaşarak geri gelmesi. Düşünsene kökünden söküyosun kılı güçlenerek geri dönüyor. Ovv...

  • Bir arkadaşım kulağında kulaklığı karşıdan karşıya geçerken arkasından gelen servisin camları kafasına çarparaktan beyin sarsıntısı yaşatmış ona. Ve bunu düşünürken deniz kenarında balıklama atlamaya çalışan birinin göbek/surat üstü suya acı içinde düşüşünü görünce birkaç sn hakim olamadım kendime. Düşünsene karşıdan son hızda bir ayna geliyor. O korku dolu görüntün büyüyor büyüyor... sonra PAT!! Uyandın. Hastanedesin. Veya balıklama atlayacaksın, o mavilik büyüyerek yaklaşıyor seninle gittikçe küçülen paralellikle. Çok kötü çok. Ama kabul etmeliyim kırmızı göbek/suratla sudan çıkmak daha kötü. Çok kötü.

  • Gece tuvalete kalktığımda elimi yıkarken aynada arkamdan bir takım Samaramsı varlıkların belirmesi (tamam kabul ediyorum düz siyah saçlarımla o Samaramsı atmosferi yaratan ben olabiliyorum ). Saçımı tararken tarağın dişlerinin uzayıp beynime ulaşması. Aman Tanrım! Yaşayan plastikler gelirse beynimi ele geçirebilir bile. Çok kötü.

  • Britney Spears'ın "Hit Me Baby One More Time"ını kendimden geçmiş bir şekilde söyleyip dans ederken birine yakalanmak. Dayanamayıp bunu forum, blog ya da sözlük gibi yerlerde açıklamam. Çok kötü.

  • Elin Brezilyalısına (affet beni Leandro) Arjantin yapımı Muneca Brava(Vahşi Güzel)'yı sormak. Hem de şu şekilde: "i used to watch muneca brava(bak orjinal adını biliyorum karizması). What do you think about Natalia Oreiro?" Diyalogun devamını yazmaya klavyem izin vermeyecek gibi. Çok kötü.

  • Hayatım boyunca Hyena ile interraili sömürüp ülkeden ülkeye zıplayamamak.

  • Günlüğümün okuldan birinin eline geçmesi. "Bengusu aslında..."

  • Sabahları okula gelirken sırf kabarık ve güzel duruyollar diye saçlarımı taramadığımın anlaşılması.

  • Erguvanla 3 günden fazla görüşememek. Farklı operatörlerin insanları olmak. Düşünsene çok canın istiyo arıyosun sesini duymak için sonra kapatıyosun. Kalan kontör: -28. Çok kötü.

  • Hyena'nın susmak bilmez bir halde 5 dk içinde Star Wars'u anlatmaya çalışması. Tüm kritik noktaları söylemesi. Ayrıldığınız vakit söylemeyi unuttuklarını mesajla bildirmesi. En Kötüsü!


Eveet! Ev tamamen boşken, insanların sahur vakti döneceğini bilirken ve rüzgar pencerelerden o huzursuz sesiyle içeri sızarken bu korkuları neden yazdım bilmiyorum. LİVİNG PLASTİC, LAUGHİNG GOLDFİSH, RUN BABY RUN! En büyük korkunuz gülen goldfish olsun. Lanetlidir.

edit: 100. yazıymış bu. Laughing goldfish...



5 yorum:

jellyfish dedi ki...

'Koş Lola Koş!' u senelerce 'Koş La Koş' diye okumak, bilmek.... İşte acı gerçeklerin korkutan yanları zihnimize bu türlü bir korku olarak gelip yerleşiyor.

jellyfish dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Yine büyük İ. LİVİNG PLASTİC, LAUGHİNG GOLDFİSH. ah ah. ne yapsam ki ben?

Kentarro dedi ki...

natalia oreiro kısmı ilginç ve gerçekten korkutucu :D

goldfish dedi ki...

evet kesinlikle neybırım. :D aslında onu zihin korkuları değilde rezillikler başlığı altında yazmak gerek :D

ayrıca adsız 'İ' rüyana girsin emi :D