25 Eylül 2009 Cuma

Reklam İzleyen Bünyenin Düşündükleri

  • Akbank reklamında Kibariye ihtiyacım var 'Hom Sivit Hom' demeye diyormuş. Dumur.
  • Reklam cingılları beynimizde dönüp durur ya aslında çok hızlı bir şekilde defalarca dinlettiklerinden oluyor bu. Pislik Akbaba kılıklı reklamcı deyyuslar.
  • Bi de gözümüzün algılamadığı ama zihnimizi harekete geçiren reklamlar var ki nasıl fena onlar...Annen seni milletin beynini yıkayasın diye mi büyüttü? Böyle şeyler yaptığını bilse yıkılır kadın.
  • Sanal reklam uygulaması vardır derken aslında birazdan beynini harekete geçirmek suretiyle seni tüketim çılgınlığına sürükleyeceğim deniliyor.
  • Selpak reklamındaki kadınlar zamanı durdurup ne kadar kağıt gidecek diye tartışıyorlar ya, daha ne kadar mal olabilirler diye düşündürüyor beni. Hanım pardon da zamanı durdurdun az önce. Mal mısın kızım sen git Dünya'yı kurtar.
  • Turkcell 3G reklamlarındaki 3 kız geri dönsün be özlettiler kendilerini keratalar.Hido o dansı zırt pırt yapmamalıydı. Artık o da 3G kızları kadar nefret edilen bir karaktere dönüştü. YAZIK.
  • Turkcell reklamları genel olarak kötüymüş. Turkcell tavuğu sessizken daha iyiydi sanki ama bu şizofrenik tavuk da iyi. Bilemedim şimdi.
  • Patos Critos reklamları neden hortladı? Cips zaten zararlı, Patos Critos zaten bayıcı.
  • Vodafone reklamı tırt ama Londra ve Londralılar pek hoş.
  • Nike ve Adidas kullanan bir sporcuysanız(koşucu ve futbolcu daha makbul) insan diilsiniz olum siz. Valla bak.
  • Diş fırçası, macunu, türevleri = Kosla Oxi Action ve türevleri = Aynı b*k.
  • Papia pek garip reklamlar vapıyo. Boktan ama garip.
  • Uzay var ya bildiğin uzay varya yukarda olan. Milka Mjoy yollıycakmış seni.
  • ''Alın verin ekonomiye can verin'' reklamını izlerken adama PEDOFİLİ diye bağırma isteği duyuyorum. Oyunculuk da on numara. Kars Kaşarıymış Peh.
  • Yeterince Pantene, Blendax, Head & Shoulders, İpek kullanırsanız Dünya sizi kıskanır ortadan çatlar, magma uzaya akar.
  • Hakkı Devrim adam mükemmel ya.Vodafone da kişilik bölünmesi sezdim ben. Bi Şafak Sezer bi Hakkı Devrim bi Tugay olmuyo böyle.
  • Cani Tefal Annesi bu da sana çiğ verilir mi patates çocuğa insan haşlar. Hem ishal falansa iyi bile gelir öyle tuzlu tuzlu. Bunları da ben öğretmiyim istersen sana.

Hiç yorum yok: