6 Şubat 2010 Cumartesi

Arka Pencere

Empire ilk ve tek düzenli aldığım sinema dergisi olmasından mıdır, yoksa resmen kalite akmasından veya verdiği muhteşem DVD'lerden midir bilemiyorum, Empire'a resmen tapardım. Aybaşını zor getirip koşarak eve kapanıp dergimi okurdum. Çeşitli übersüpersonik anılarımız olmasına rağmen bir süre sonra o da dergi çöplüğünü boyladı. Aradan geçen zaman o boşluğu dolduracak bir dergi çıkarmadı ya da o dergiyi ben bulamadım ta kii... geçen ay yeni gözdem Bant'ta "arka pencere"nin tanıtım yazısını görene kadar. Artık cumaları daha sinema dolu olacak gibi gözüküyor...

1 yorum:

jellyfish dedi ki...

ay başı.. bu kavramlarımız ne zaman birbirini tutucak hiç anlamıyorum. bir memur çocuğu olarak jelly'nin sözlüğü;
ay başı: ayın 15'i
ayın 15: $$$
yok artık :)
yazıyla ne kadar alakasız bi yorum oldu bu? neyse aklım buna takıldıydı belirteyim dedim.