12 Şubat 2010 Cuma

Balug Kızı



Bilmem hatırlar mısınız tee ne zaman hayvanatları burçlarıyla analiz edeceğim demiştim. Veee kendimle başlıyorum. İtiraf etmeliyim ki çok alakasız insanların aynı burçtan olması heves ve inancımı söndürmüş olsa da yazacağım neymiş nasılmış balık? Yengeç? Kova? Başak? Aslan?

Balık...
*"Ayyyyhh tatlım sen kesin duygusalsındıııığr." Tamam yalan değil ama tanıdığım balık kızlarından yola çıkarak diyorum hepsi sevgi yumağı, neşe topağı insanlar. Tek başınayken ağlar zırlar, dostlarını görünce dertlerini unutuverir, Recep İvedik esprileri yapar, kapı gıcırtısına oynar.

*Yaratıcıdır derler. Sanatçı ruhludur derler. Neredeyse her sanat dalında başarılı olabilir derler. Ama balık burçları benim gibi yapmayın siz. Kitap okuyup haftada 1 günlük yazarak edebiyata, çizim yapıp mimarlık hayalleri kurarak resime, haftada 2 gün Hyena ve Jellyfishle çalışmalara katılarak tiyatroya kıyısından köşesinden bulaşmış bulundum. Tek bir şeye yoğunlaşmalı. Para kazanıp bohem hayat yaşanmalı. Model bulup resmini çizmeli. Bu modelin omuzları ve boynu (kız-erkek fark etmez) çok güzel olmalı. Para da veririm. Valla bak.

*Hayalperesttir derler. Alıktır derler. Doğru! Kesinlikle doğru. Gün içinde hayallere dalmak, başrolünde James Lafferty'nin oynadığı romantik diyaloglara kapılmak eh birak alık ediyor adamı. Biraz...

Diğer burçlara da ilişeceğim bol bol. Kovalarla ilgili olanını bekleyin. Bilgi topluyorum.

Hiç yorum yok: