21 Şubat 2010 Pazar

Dark Side




21 Şubat 2010. Hyena "Feysbıh Irıspısı" olma yolunda...! Fotoğrafını koydum ve dakikada onlarca insan beğendi. Durduramıyoruz.




Nedir bir Feybıh Irıspısı?


* Her koyduğu resim yayınlandıktan saniyeler sonra beğenilmeye başlar. Onun döneminden herkes en az 3 kere, okulun geri kalanı en az 1 kere o fotoğrafa bakar. Hyena'nın yaptığı araştırmalara göre bakanların %30,837'si bunu beğenir. (Küsüratlı yazdım attığım anlaşılmasın.)


* Sevgili Feysbıh Irıspı'mız bu beğenenlere laf atıyor veya teşekkür ediyorsa o fotoğraf iyice piyasa yapar ve evet! Daha çok dikkat çeker! Her saniye!
* Çok beğenilen bu fotoğraf aynı zamanda olumsuz duygular uyandırmada da 1 numaradır. Zaten beğenmeyenler dışında o fotoğrafla karşı karşıya gelmiş olanlar ondan nefret etmektedir. Sırf bok atmak için resmi incelemektedirler. Nerden mi biliyorum? Im... şey... güzel oluyo ordan biliyorum :). Hiç tanımadığınız bir insana gıcık olursunuz, gıcık olduğunuzla ilgili insanlığa yaraşmayacak planlar yaparsınız.


* Haydi gelin Sevgili mülayim Sunshine Believer'lar! Bu ırıspılar ya çok güzel/yakışıklıdır ya da ölümcül esprilidir. Hyena iki taraf arasında. Esprili olanlar devam etsinler. Severim onları. Güzeller de sevap point sağlıyorlar farkındayım ama ne kadar güzel olursa olsun ben her türlü bok atarım.


* Bunların destekçileri vardır. Irıspılardan daha dayanılmaz ve çekilmezlerdir. Kimlerdir bunlar? Tabii ki otu boku beğenen, çok beğenen, beğenisi yüksek insanlardır bunlar. Benim resimlerimi beğenmeyin istemiyorum ben kendim beğenirim.


* O değil de sanırsın sanki feysbıhtan önce insanların içinde çok fırtınalar kopuyordu "aman tanrım! beğendim! beğendim! beğendim!" diye, şimdi bunu ifade edebilecekleri özgür bir ortam buldular.

* 1 kişi bunu beğendi - saolsun

4 kişi bunu beğendi - enee, seviliyorsun

8 kişi bunu beğendi - bu fotoğraf güzeldir

10 kişi bunu beğendi - sınırdasın bebeyim

15 kişi bunu beğendi - emin adımlarla hedefine ilerliyorsun!

20 kişi bunu beğendi - Feysbıh Irıspısı!

30 kişi bunu beğendi - saol cnm sen de çok güzel çıkmışsın
45 kişi bunu beğendi - tatlım insanlıktan çıkmışsın...




2 yorum:

jellyfish dedi ki...

Möhemmel ya! ''Olum la facebook'ta OKS'ye girdiğim kalemi buldumi hani kaybettiydim ya!'' esprileri debeni benden alıyi. İnsanın en yakın arkadaşının bu yazıdaki dönemleri birer birer geçirdiğini görmek hüzün verici. Yakında etrafımıza Tatarfish türevleri insanlar doluşçak. HyenaTheKid! Katıldığın yarışmada da velin olarak gösterilmiş olduğumdan destek alarak sana soruyorum ki ; ''Nedir o beğenen sayısı ha!''

Adsız dedi ki...

öyle doğru ki,sen hep yaz.