10 Şubat 2010 Çarşamba

I'm Back!

Merhaba Sunshine Believer! Pek uzuun ve pek güzeel bir aradan sonra döndüm buraya, yuvama. Bu arada neler oldu?

*Yayalıktan dolmuş yolculuğuna geçiş yaptım. Eskiden takardım kulaklığı yürürdüm, düşünürdüm. Şimdi ise takıyorum kulaklıkları ardından "şurdan 2 kişi" ... "şurdan 1 kişi" ... "pardon!"... Yolculuk yapıyorum, nolur bana bulaşma teyzecim amcacım. Ben yokmuşum gibi davran. Üstüme oturma tabi. Eğer dolmuş yolcusu burayı okuyorsan lütfen dolmuşta benimle muhattap olma.

*Adana'ya sonunda gittim ve geldim. Akdeniz iklimini aslında muson iklimiymiş bunu gördüm. Adana kızları İzmir kızlarını geçmiş. Çok paspal ve ezik hissettim kendimi. Dolmuş 1 liraymış, bol bol dolmuşa bindik.

*O uzunumsu ve 3e 5e ayrılmış saçlarımı kestirdim. Bunun sonucunda insanların 2ye ayrıldıklarını gördüm. Uzunsaç-sevenler ve diğerleri.
- Saçlarım nasıl olmuş? (Heves, mutluluk, sevinç, buram buram "bana iltifat et" kokusu)
- Ayyhh (gülümseyen çehre ve saça sabitlenmiş durgun gözler) yani... güzel olmuş tabi de... ee... uzun saç daha güzeldi.
Daha kötüsü var. Bir hocamız beni merdivenlerde durdurdu ve "Ay Goldfish saçlarını kestirmişsin! Nasıl kıydın saçlarına? Dur diyeydim, Goldfish diyeydim, açaydım gollarımı.." yok böyle değildi ya. Neyse.

*Kıskandırıkçı Jellyfish ve Hyena'yı buradan esefle kınıyorum. Normal bir insandım ben, sizin yüzünüzden kıskançlaştım, krizlere girdim. Yapmayın, etmeyin, elimi kana bulamayın.

*Sömestr için verilen ödevler yapılmamış bir şekilde odamda sessizce beni bekliyorlar. Bekledikçe tehlikelileşiyorlar. Bekledikçe hırçınlaşıyorlar. Onlara dokunmaya korkuyorum.

*Okul açıldı, 15 gün içinde okul donmuş! Koridordan sınıfa çıkıyorum bir ürperme, kantine gidiyorum ayrı bir ürperme, sınıfa giriyorum mimiklerim suratımda donmuş, ürperme ifadesi yerleşmiş.

*14 Şubat yaklaşıyor. Lanetli olduğumdan dolayı o gün için planlarım evde kalmak, insanlara bulaşmamak ve film izleyip çiğköfte yemek şeklinde olacak.

İşte böyle. Yazmayı planlayıp üşüm üşüm üşendiğim yazılarımı bekleyin.

Hiç yorum yok: