20 Mart 2010 Cumartesi

Facebook Falları

Hayvanatların çılgın balıkları olarak Goldi ve ben fala bek bi düşkünüzdür SB. Her türlü fala bakmaya çalışır, kendimizi bilmezcesine yaptığımız yorumlara dahi inanırız. Benim ebedi uykuda olan üçüncü gözüm Goldi'de böyle hafif çapaklı bi şekilde bazı zamanlar açılır ve öyle yorumlar döktürür ki ağzınız açık kalır. Fakat (goldiden bahsederken 'fakatlamamak' ne mümkün) her zaman karamsar ve kötü yorumlar yapar kendisi. halbuki facebook falları öyle mi! Bak bakalım sihirli küreye, sor bakıyım falcı teyzeye. Ha bide 'tabi ki falcı abla' vardı. Onu zaten bi türlü çözemedim. Tabi ki derken? Neyse zaten karşımızda bi sorun yaşadığında 'Hak aksi' şeklinde rapor veren bi site var. Hesabım olmamasına rağmen bu kadar çok şey bilmem de ne kadar ironik. Şimdi gördüm de Falcı Teyze kızın birine 'Yakında hamile kalıcaksın' demiş. Bu programın vereceği yanıtları ben ve goldi gibi 'dalgalak*' (dikkatinizi çekerim 'N' değil 'L') yazıyor anlıyamadım. Sonuçta fal bir umut kapısıdır. Yapmayın etmeyin. ''Fala giden fallanır.**'' dedirtmeyin. En iyisi şöyle 'Mutlu olucaksın', 'Her şey möhemmel olucak.', 'mutluluktan (ya da poponda çıkan çıbandan) yerinde oturamıycaksın' filan diyin de size tıklayıp güzel şeyler duymak isteyecek kadar müşkül durumdaki gençleri elleri boş döndürmeyin. Hassasım. Bu benim için toplumsal bi mesele. Ey türk gençliği! Olmadı gelin ben fal bakıyım size. Şöyle anlatım bozukluğunu tavan yaptıraraktan bi tabela hazırlatır kapıma asarım da. ''Üzüntüsüz fal bakılır.''

*dalgalak: dalga geçmeyi seven. hayatı 'aman yea' kıvamında yaşayan.
**fala giden fallanır: (çevirmenin notu) yazar okuyucunun yorum gücüne bırakmıştır.

Hiç yorum yok: