2 Mart 2010 Salı

Goldi'ye Şarkılar

Evet blogumuzun nacizane yazarı, hayatımın günışığı, gerçek anlamda kardeşim diyebilceğin yegane insan kısacası benim sunflower'ım... Bugün mü doğdun sen! Aman ben seni yerim! Her neyse iyice facebook mesajına bağladım ki benim facebookum bile yok. Bir 1993 2 Mart günü dünyaya gelen goldfish'imiz bugün 17sine girdi hayırlısıylan. Ortalama Türk kadını ömrüne 71 yıl uzakta imiş kendileri. Doğum günü vesilesiyle ben de kendilerine bi kaç şarkı uyarladım. Burdan da söylemek isterim.

''İyi ki doğdun nananana gördün mü 17 oldun! Erkekler hep peşinde ama aklın derslerde, sınırı zorluyorsun. İyiki doğduuun lalalala gördün mü 17 oldun. Özgürsün kanatlandın, durmadın ayaklandıni koşup ilerliyorsun. Kalaman hayatın köşesinde, o zaman neşesi neresinde? Koysalar önüne bariyar de sevgili de yaparsın metres de! Erguvan'ın var en zor gününde. Merak etme her gününde. deseler geçecek bu heves de ... bitmez de!''

''Daha 17, 17, 17... 17'ymiş...''

''Ben daha 17'yim. Ya hepsi ya da hiç biriyim. Sanma ki bu son 1 sene de ya kimse ya da birisiyim.''

''2010da 17 2011 de 18 hoşuna da giderse bedava.'' (tamam bu kötü oldu)

''Hey 17li 17li! Adana yolları taşlı!''

''Saydııım 17 oldu.''

''Your 17 on fire''

''17 steps''

''Yalnızca ben, 17 olan sen.''

İyi ki doğdun bitanecik Goldfish'm. Nice mutlu senelere.

2 yorum:

goldfish dedi ki...

Möhemmel yaratıcılığında en güzel bonus özelliklerinden :D

Bu şarkıları dakikasında uydurdun ya maaş bağlamalılar sana.

feysbuktan doğum günü kutlamalarına "teşekkürler, teşekkür ederim, saol" gibi şeyler yazmak tüm cümle kurma yetilerimi yedi bitirdi.

Feysbukun zeka geriletme özelliği vardır belki.

Ve senin feysbukun bile yok!

Çok teşekkür ediyorum sana Jellyfayşem.

Sabah da dediğim gibi... 107. yaşıma da girersem seninle gireyim.

jellyfish dedi ki...

bi de RHCP'dan ''she'i only 17'' diyorum. daha da demiyor, susuyorum :D 147im de senlen olsun. sonrasında öleyim ben öleyim artık