9 Mart 2010 Salı

Hayattan Soğutan Şeyler

Şu an evde bir yandan çikolata yiyip bir yandan MTV'de Non Stop Music dinleyerek keyif yapıyorum. Sabah dişçiye gittim ve yaşama sevincimi söndüren şeyler gördüm.

İlkokula giden minik bir kız kanal tedavisi için adının söylenmesini bekliyordu. Çok tedirgindi ve yeşil tişörtünün kenarını çekiştiriyordu. Annesinin arkadaşı geldi ve

Kadın - Hayırdır tatlım neyin var? Dolgu filan mı?
Çocuk - Hayır kanal tedavisi yapıcaklarmış.
Kadın - A-aa bu yaşta kanal tedavisi olman 18 yaşında takma diş kullanman gibi bir şey... Hahaha

Çocuk birkaç saniye şaşırmış ve üzgün bir şekilde baktı kadına. Kadın anlamadı nasıl üzüldüğünü çocuğu. Çocuk yeşil tişörtünün bir düğmesini koparıverdi. Gözleri doldu. Bu sırada adını söylediler ve içeri girdi.

Neden öyle bir şey söyledin kadın?

Ben de o yaşta kanal tedavisi görmüştüm!

Hiç yorum yok: