13 Mart 2010 Cumartesi

Herkese Bi Halley Banaysa Bi Harley

Sınavları düşünmek içimi kıyıyo. Çalışsam belki içim acımıycak ve mutlu mesut hayatımı devam ettircem. Ama pazartesi günü bir tm'cinin hayatının atardamarı olan derslerden coğrafya ve matematiğin okulun çıldırmış zümrelerince hazırlanan sınavları var... ve ben hala bilgisayar karşısında oturmaktayım. İçim yanıyo içim, kor var ateş var böğrümde. Umursamadan otursam buranın tadını çıkarabilcem belki ama bi yandan onu düşünerek yaşıyamıyorum anlıyomusun beni Sunshine Believer ha! Goldfish ha! Hyena ha!

MF'ciler oturmuş 'Dehşet Treni' adında, trende film boyunca yaşanabilcek tüm dehşetin bir anda verilmiş olduğu garip filmler izlerken bu bize müstehak mı? (adamların fizikleri kimyaları biyolojileri var ben hala konuşuyorum bu da ayrı bu durum) Dershanediki kızlar ''Hocam hiç çalışmıyoruz ama işin kötüsü yapıyoruz... Yaptığımızı görüp çalışmamaya devam ediyoruz'' diye akındırlar. Artık ne kadar Adanalı gibi konuşabilirsem bunu kullanıp 'Kız sen manyak mısın?' dememek için zor tutum kendimi efendim. Ne güzel çalışmadan yapabiliyomuşun işte kullansana bunu! Derste dersle alakadar olup geri kalan hayatında koşup eğlensene gezsene tozsana!



Böyle kendimden geçip insanların tıkış tıkış olduğu bir barda Vega'dan 'Tamam Sustum' u söylemek gibi bi arzum var şu sıralar zaten. Kalabalık diyince aklıma da direk belediye otobüsleri geliyo. 'Büyük' yönetici, gülüşüne kurban olduğumuz (!) İ. Melih'ciğim otobüslerde uygulanan indirimi ve mahkeme kararını 4 günde kırdı ve eski fiyatlara geri döndük. Brava yani gerçekten. 5 günlük indirimli olarak kullandığımız otobüslerde resmen 'dışkı' yerine konduk o ayrı zaten.
1.gün halk otobüsleri durumu protesto etti, belediyeler sayısını azalttı ve bi duraktan öbürüne 10 dakikada gitmek için elinden geleni yaptı. Camlara astığı yazılarda Tüketici Hakları Derneği'ni suçladı, kınadı. Vatandaştan 'özür' diledi. Hele otobüsten inmek için kapıya doğru yöneldiğimde bi çok insanın arasında kaldım ve bi yere tutunmadan ayakta kalabildim!
2.gün halk otobüsleri sahalara geri döndü. Öğrenciden de ısrarla tam bilet ücreti almaya çalıştı. Mor bilet verdi.
Ve bugün eski ücretlerine geri döndüler. Aman ne güzel.

Adanalı Esmer Turan'ın da dediği gibi; Sarmıyo Artık Yaşamak, Azraille Oturup Zar mı Sallasak Hacııı ???

Neyse. Ünlü düşünür Burkay'dan bir alıntıyla bitirmek isterim 'Hayat boş, pompala coş!'

Hiç yorum yok: