16 Mart 2010 Salı

Yattı Goldfish Yan Gider




Merhaba Sunshine Believer! Aşağıda Jellyfayşem hayat felsefesinden bahsetmiş. Benimki de onunkine benzer. Ama benimsemeni önermem. Yapmazsın sen zaten akıllı bi Believer'sın.

İlkokul olsun, ortaokul olsun lise olsun genel bakıldığında hep kötü bir öğrenci oldum.

Anneme ev işlerinde hiç yardımcı olmam, 1-2 şey dışında pek yemek yapamam.

Genel olarak istikrarlı bir insan sayılmam. Çok heves ederim sonra söner hevesim.

Başladığım işi bırakın başladığım şarkıyı sonuna kadar dinlemekte problem yaşıyorum.

Yanlış bir şey yanlıştır. Yapmayacağım anlamına gelmez.

Zaman sonsuzdur.

Şimdi hayata dair bu çıkarımları yapmama sebep olan hayat felsefemi 2 cümlede özetliyorum.


"Yattı balık yan gider."
"Üşeniyorum öyleyse yarın."

Bi de Atiye! Fanınım hayranınım n'olursun Ankara'ya gel. Oh rahatladım... Evet Atiye'yi çok seviyorum tamam mı?

Hiç yorum yok: