27 Kasım 2009 Cuma

Bir Garip Ailenin Zihin Kaymaları

Melike Bayram Ziyareti

  • bu yazıyı Hyena, Goldi ve Jelly beraber yazıyoruz.

  • Gold: Jelly bu kitaba bayılacaksın. Bu telefon tam bir şirinlik abidesi. Zamanında çok istemiştim.
  • Hayır bunu yazma!
  • Fatma Teyze: Siz kardeş mişiniz?!
  • Hyena ve Gold: Değiliz ama biz bunu düşünmüştük.
  • İçeriden gelen ses: Yaşı çok mu büyük?
  • Çok güzel uzamış saçları.
  • Ellerine sağlık.
  • Yüzmeye yazıl bi de baskete.
  • Yok yok yenge.
  • Merve çekilirsen çıkacaaz.
  • Bilinç: Hağh nedir? Huğugh nedir?
  • iPhone zil sesi eşliğinde: Caanıııım
  • Allah Çarpsın!(vurgu sonda)
  • Bir tane yani makina çalışmıyo. Eve gittim. Durağa gittik eve geldik.
  • Mutfakta sanki bir hayal gibi(makine sanırım)
  • Ben mutfağa gidiyom zaten. AMA VARYA yemin ediyom yengem 2 kere ordan dönene kadar... Bi çay koyun ordan.
  • Bayramıın kutlu olsun! Kapatıyorum ben aradığıma pişman ettin. Gözüne dizine dursun.
  • Vedatçığım bize de verse...
  • Haydiiiii görüşürüz.
  • Falında Twitter kuşu çıktı.
  • Falında dişlek rockstar çıkan Bonita Barış Manço'yla evlenecek mi?
  • Jelly falındaki Michael Jackson'ın şöhretini mi yakalayacak yoksa onu trajik bir son mu bekliyor?
  • Goldfish yaşıyor mu? Aydınlıktan karanlığa sonra tekrar aydınlığa.
  • Aşçı bahçıvana, bahçıvan evin kızına, evin kızı şöföre, şöför arabaya, sonra hepsi arabaya... bindi.
  • Goldi'nin geldiği her gün falda kurt çıkması bir tesadüf mü?
  • Falda kurt: eve giren dost görünümlü DÜŞMAN. (Ona dost denmez DÜŞMAN denir.)
  • Bayramlarda baklavalar gel bize kalori kalori...
  • Facebook facebook, her gün aradım durdum, facebook facebook, bu kızı ordan buldum
  • Lokomotif Gülşen, çıtı pıtı Birsen, ah bir görsen, cici bici Ebru, esmer Banu, tanışabilsen...
  • Feysbıh<3
  • Gold: Hadi Hyena gidelim. Hava karardırkça kıroların kıroluk seviyesi artıyo.
  • Jellj: Aydıngeri götürcen mi Hyena?
  • Hyena: hmmmm. (Göz kaş burun ağız suraattaki her bi organı oynatarak düşünür)
  • Bonita: E götür Hyena. Getirdiğin gibi götür.(hönk!)

Hiç yorum yok: