1 Kasım 2009 Pazar

Hey Hey You You I Wanna Be Your...


Şu yukarıdaki dizelerin geçtiği şarkı 3 sene önce tüm bir senemizin içine etmiştir... O dandik sözlere ve klibine kanıp pembeyle kurukafaları buluşturduğu tarzı seven biz dönemin OKS'ye hazırlanan ev baba grupları Linkin Park olaraktan çok sevmiştik o duygu yüklü şarkıyı. Valla bak insan OKS döneminde bir kafayı yemişlik, bir ne yapacağını bilememezlik içinde kıvranıp duruyor. Neyse ki o zaman ne feysbuk vardı ne bir şey. Şimdinin çocuklarına bakıyorum da...
Nereye varmak istediğini kestiremeyen ben bu yazıyı canım Türkiye'mizde(TRT'den Gezelim-Görelim tarzı bir program teklifi aldım da...) ateşli partilerle kutlayanların da olduğu geçmiş(göreceli bir kavram tabii Amerika'da hala kutlanabilir...) Cadılar Bayramınız sağlık ve esenlikler getirsin diyor yeni gelen Kasım ayınında sınavlarınızdan güzel notlar, okulunuzda/dershanenizde gelişen beklenmedik olaylar, hoşlandığınız insanlardan sevgi belirtileri almanız(bazen ne dediğimi bilmiyorum) dileklerimle...

Tam bunu bitirdiğimde ''Sunshine Underground - Wake Up''ın çalması bir işaret midir?

2 yorum:

kırmızı kurnaz tilki (marla singer) dedi ki...

noo woman no cry!!!!!
bu ne insana yakın bi blog böyle hele yaşıma yakın bi insanoğlunun böle güzel şeyler ortaya koyması daha da güzel :) Sonuç olarak yüce bi bellek tozusun :) başarılar ...
mutlu kal
+ yasemin mori + yasemin mori (Y)
not: burayı keşfettiğime sevindim gülücük

hyena dedi ki...

Belki görmezsin ama ÇOK TEŞEKKÜRLER...
+
Yasemin Mori (L)