13 Kasım 2009 Cuma

Hastalık Hastası

Molière'in oyunundan bahsetmiycem tabiki :D. Öncelikle belirtmek isterimki domuz gribi değilim. Hyenacığım sağ olsun yaklaşık Atatürk Lisesi bahçesi kadar büyüklükteki bir alanda iki kişi bir voleybol topuyla futbol oynamaya çalıştık. İşin kötü tarafı ben Hyena'nın kalesini yanlış anladığım için hyena ayağımla vurarak attığım tek golümü de saymadı. Franjit olmuşum efendiler. boğazlarım da kanayacak kadar kızarmış... Bütün gün boyunca televizyon karşısında yatmanın verdiği mutlulukla birden iyileşiverdim ve internete giresim geldi. Hasta olunca bana bir haller oluyor. Bütün uyku ve uyanıklık hallerimde beynim matematik problemleriyle uğraştı, çarpmalar bölmeler toplamalar çıkarmalar yaptı ve çarpanlara ayırdı. Hayatımdaki her şey sanki birer çarpanmış da ortak çarpan parantezine aldığım zaman her sorun sonuca ulaşacakmış gibi hissettim. Aklımın hasta olunca çok daha hızlı çalışıp da uyku halinde dahi matematik çözebilmesi inanın hiçbir zaman işime yaramadı. Aldığım her nefeste de şaşarım bu kadar soruyu üretip çözen beynim neden beni hala süper dahi filan yapmadı diye. Tabi bunlar da kader kısmet işi.

Milli Eğitim Bakanlığı ve Türk televizyonu bir uyum içinde çalışmalı bence. MEB tatil verdiğinde televizyonlardan Seda Sayanmış Su Gibiymiş gibi programları kaldırmalılar. Bugün kanalları gezerken 'Su Gibi'de yaklaşık 60 yaşlarındaki bir teyzenin 70ine merdiven dayamış müzik öğretmeni emeklisi amcaya sorduğu soruyla zaten dumur oldum. Kadın adama 'MTV izler misiniz? Beyonce dinler misiniz? Michael Jackson diye bir fenomen vardır bilir misiniz?' dedi. Adamda 'Yok efendim dinlemem MJ'i bilirim ama ben Türk musikimizin güzel eserlerini dinlerim.' diye karşılık verdi. Kanalı değiştirdim.

An gelip de kaderdaşlarım, okuldaşlarım saat 4 de okulup terk edene kadar ben hasta yatağımda acı çektim durdum.. 8 saat okula katlanmak için oldukça uzun bi süre. Okulda domuz gribi oldum diye saygı duruşunda duran bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum :D (Ama olmadım lütfen beni pazartesi okula almamazlık filan yapmayın:)) Bu arada CINE5 'Andy'nin Nesi var?' ve 'Bratz' yayınlıyomuş. İzlenesi. Yalnız Bratz kızlarının ve oğlanlarının hepsi aynı anda aynı adımlarını atmasın ve kalçalarını sallamasınlar lütfen. Hadi kızları anladım da o erkeklerin kıvırması gereksiz geldi bana.
Umarım tez zamanda iyileşirim de böyle küçük çizgi diziler ve matematik soruları üzerinde bu kadar çok düşünmeyi keserim. İşte aynen fotoğraftaki gibi hissediyorum. Rica etsem beynimi bi çevirttirip içine sokabilir misiniz?

Hiç yorum yok: