6 Kasım 2009 Cuma

Ruh Halime bir Haller Oluyu-1

Aslında Hyena çakması bir başlık. Ama birşeyler saçmalamaya ihtiyacım var sanırım. Bugüne kadar kendimi yedim. Hiçbir derdim yoğ iken ortaya sorunlar problemler engeller çıkartabilen bi insanım(idim). Ama tabi bunu değiştirmeye karar verdim. Bugüne kadar hiç şöyle demedim kendime 'Niye kendini yeme ihtiyacı hissediyorsun? Bırak başkaları yesin kendini. Herşeyi takma.' Tabi bunu düşünmemi sağlayan kuzenime ve İzmir halkına teşekkür ediyorum. Önemli olan kendi başarım. Biraz bencilce gözükse de şu an bulunduğum ortam içerisinde normal buluyorum. Gerek mekan gerek zaman. Bu arada, ben asosyal bi kişilik değilim. Hiçbir zaman da olmadım. Sadece insanlar normal değil. Veya normal dediğimiz toplum normlarının altında. Niçin sorunu kendimde aramalıyım? Belki de etrafımdaki insanlar sorunludur. Belki de şüphelerimizden şüphe etmemiz gerekir. Kusura bakmayın. Felsefe dersinin zararlı yönleri yoktur diye kim demiş. Septisizm o tarz bir yargıyla son noktasını koymuş durumda bende..



Röyksopp - Remind Me

Hiç yorum yok: