26 Kasım 2009 Perşembe

Paravan Şirket

  • Kendi kendime espriler yapıp ilahi Hyena falan diyorum beynimde
  • Histerik kahkahalar da eşlik ediyor bunlara
  • Hormonlarına kimse söz geçiremez
  • Eskiden olduğu gibi uzun, komik veya eğlenceli şeyler yazamadığım için özür dilerim
  • Hayat insanlık için fazla karmaşık bir oyun değil mi?
  • Soğuğun hakim olduğu, kimsenin sizi tanımadığı bir yere kaçıp orada biraz takılsam ne güzel olurdu
  • Biraz huzur, çok az... Lütfen.
  • Bana en saykodelik gitar rifflerini ver
  • Bana aksak davullarını ver
  • Bana yüreğinden akan sözleri ver
  • Bana öyle bir yer yarat ki...
  • Annem yıllar boyunca kendi dünyamdan ''normal'' dünyaya dönmem gerektiğini söyledi.
  • Sonuç olarak zamanla artan sayılarıyla milyon tane Hyena çıktı ortaya
  • Beni ne kadar tanıyorsun ki?
  • Aşk var mıdır?
  • Varsa bir kere mi çok kere mi yaşanır?
  • Tek mi, çift mi?
  • Baykuşlara, renkli gözlere, geyiklere, anahtar deliklerine olan özel ilgimi saklamaya niyetli değilim.
  • Placebo bana hep eskiden sevdiğim insanları hatırlatıyor. Özellikle Every You Every Me ve Song to Say Goodbye
  • Ichi the Killer aylardır masamda ve sadece yarısını izledim.
  • Last.fm sayfamın açılması kendisine günde 10 kere girmediğim günler aslında bir şey kaybetmediğimi öğretti bana ama olsun ben ona aşığım.
  • The Sound of Animals Fighting birleşip bir albüm daha yapsınlar.
  • Metropolis'i bitirip günlük hayatıma devam etmeliyim bence.
  • Bugün o kadar çok entrika oldu ki. Kader denilen şeyi yazanların çok entrika meraklısı olduğunu düşündüm.
  • Tanrı kavramıyla da problemlerim vardı tam oldu.
  • Televizyonda ''The Tonight Show with Conan O'Brien'' olduğunda altında ''Snoop Dogg'u yakından tanıyalım.'' yazması beni ürkütüyor.
  • Akon ve Wyclef Jean az önce yarı cıbıl(aile koruma şifresi <3)>
  • Bu televizyonda daha neler göreceğim.
  • Bilgisayarımda 11 saattir açık ve bugün kursa ve okula gitmek dışında kayda değer hiçbir şey yapmadım.
  • Önceden bir vampirin gelip beni ölümsüz yapmasını her şeyden çok isterdim. Şimdi kanımın son damlasına kadar savaşırım.
  • Bram Stroker olmasa bugün ne izlerdik, ne konuşurduk acaba?
  • Aramızda kalsın ama Düşüş gerek görselliği, gerek hikayesiyle beni benden aldı. Almaya devam ediyor. Jellyfish'e vermek için neyi beklediğimi gerçekten bilmiyorum.
  • Isırık salak saçma bir vampir filmi ama izliyorum işte.
  • Kan kutsal bir sıvı değil de nedir?
  • Where the Wild Things Are'ın filmi bir türlü vizyona giremiyor.

Hiç yorum yok: