8 Ocak 2010 Cuma

Bir Garip Aile 5


Bonita Remedios hastadır ve çikolataya ihtiyacı vardır....

remedios: jelly bana çikolata getirir misin?
çikolatayı mutfaktan getireceğini sanan masum jellyfish.hatta JF(16): bekle getiririm.
remedios: (şaşırır) gerçekten mi!
JF: (şaşırmasına şaşırır) evet!
remedios: hadi git bana profiterol al.
JF: neaa
bonita: alcannı?
JF: hayır.
bonita: ama sen hastayken ve ciğer ekmek istediğinde (ne pis boğazlıktır bu jelly) ben sana 'tamam gerizekalı' diyip gidip alıyodum. bu mu bunun karşılığı ha!
JF: ....


Gittim aldım. Hayır yani madem bana 'Alıyım gerizekalı' demişin neden o cümleyi aynen gündemimize taşıyosun? Ben bu lafın üstüne nasıl gidip almayayım? Burdan bütün kardeşlere sesleniyorum 'Sizleri seviyorum çilekeşlerim, bahtsız bedevilerim!'
Fotoğraftaki hasta kız da ablamı andırmıyor değil ya. O şapkalı küçük velet de ben olayım bari. E hadi bari.

Hiç yorum yok: