20 Ocak 2010 Çarşamba

Bir Garip Aile 6

Kuzeni hakkındaki gerçekleri öğrenen jellyfish, saçmala ve yık ortalığı...

annem: (bi yandan toz alır)(bilenler bilir temizlik yaparken konuşmak fevkaladenin fevkinde bir eylemdir) jelly kuzenin de birisiyle çıkmaya başlamış.
jelly: (şaşırır ve yalnızca bu cümleye odaklanır. gerisini dinlemez bile. nasıl olur? nasıl olur da kendisine anlatılmamıştır bu?)
annem: çok tatlı kız. böyle gözlüklü filan. facebookte inerileyşınşip mi ne yapmasını istemiş. anlamadım ben orasını. ama sakın söyleme kimseye bak aramızda kalsın dedi.
jelly: bana nasıl söylemez ya! kantakuzen!

:D:D böhöhöyt.

Burdan kuzenime selam ederim. Bana söylemediği gerçeklerle bu yolla yüzleşmek hoş olmadı. Neden bana söylemedin ha Kantakuzen? Senin yüzünden tarihle şaka yaptım. Hatta başka şeylere de uyarladım.

annem: melike yastığına kılıf tak bak işte orda.
jelly: çok uykum var yaa. (sen tak nolur bakışları)
annem. iyi yüzsün yat.
jelly. (arkamı dönüp ilerlerken) kanta anne vallahi kanta anne...

Hiç yorum yok: