14 Ocak 2010 Perşembe

Sona Kalan Kelebektir!

Küçükken sona kalan böcektir, boktur, zarttır zurttur tarzı şeyler söylendiğinde durum değerlendirmesi yapar, eğer en sona kalacak olan ben olacaksam 'Sona kalan kelebektir!' diye kendimi garantiye alırdım.

Böyle küçük melek tavırlarım belki şirinleri görmemi sağlamadı ama anaokulunda tüm erkekler ceza alırken kızlarla dışarı çıkmamı sağladı... Ama ben ne yaptım baktım tüm ilgi bende yoğunlaşıyor, içeri 'cezalı' arkadaşlarımın yanına döndüm. Düşününce iki ucu boklu değnekmiş...

2 yorum:

jellyfish dedi ki...

S: büyüyünce ne olmak istiyosun hyena?
C: ımmm. kelebek!
S: pardon?

hyena dedi ki...

asla kelebek olarak bir kariyerim olacağını düşünmedim. Kedi veyahut köpek olarak zirveye oynardım ama kelebek bilmiyorum... Hızlı yaşayayım da genç ölmesem de olur.