3 Ocak 2010 Pazar

choke

  • Sabahın köründen beri bir kase mısır gevreği ve bir adet poğaçayla yaşadığım için eridim gittim
  • Sinema Tv'de Alacakaranlık'ı izliyorum iki gündür. Zap yaparken takılıp kalıyoruz.
  • Radiohead dinlemeye karar verdim ama evren bunu istemiyor.
  • Thom bebeyim o yarı kapalı gözünü yirim.
  • Gorillaz yeni albüm çıkarsın, klipler çeksin, yeni oyuncaklar üretsin ben de ağzımın sularını akıtarak
  • Shuffle'ı kapattığım için 26 adet Razorlight skroplamış olmam onları dinlediğim anlamına gelmiyor Last.fm efendi
  • Kova burcu erkeği olarak mutluyum lan ben.
  • Yarın 3, salı 2, çarşamba 3 ve perşembe günü 2 sınavım var.
  • Bir dönemde yaklaşık olarak 40 sınava girdiğimi öğrenince yaşadığım hayal kırıklığını anlatacak kelime yok Türkçe'de
  • Başka dillerde de yok bence
  • İngilizce'de oluşturulabilecek en iyi kelime grubu Kiler Kapısı(Cellar Door) olamaz olmamalı bence
  • Ama ben bilmem Edgar Allan Poe'm bilir
  • The Big Pink - Dominoes eşliğinde tek yönlü astral seyahate çıkıyordum ki annem uyandırdı.
  • Şuppiluliuma gibi ismim olsun, beş milyon borcum olsun
  • Marie Stern 'This Is It And I Am It And You Are It And So Is That And He Is It and She Is It and It Is It and That Is That' gibi upuzuuun isme sahip bir albüm yapabiliyor ama sahnede sadece 40 dakika kalıyor. Olmuyor.
  • Kings of Leon <3
  • Alice in Wonderland Soundtrack'i şöyle olacak imiş
  • 1. "Alice (Underground)" performed by Avril Lavigne
    2. "The Poison" performed by The All-American Rejects
    3. "The Technicolor Phase" performed by Owl City
    4. "Her Name Is Alice" performed by Shinedown
    5. "Painting Flowers" performed by All Time Low
    6. "Where's My Angel" performed by Metro Station
    7. "Strange" performed by Tokio Hotel and Kerli
    8. "Follow Me Down" performed by 3OH!3 featuring Neon Hitch
    9. "Very Good Advice" performed by Robert Smith
    10. "In Transit" performed by Mark Hoppus with Pete Wentz
    11. "Welcome to Mystery" performed by Plain White T's
    12. "Tea Party" performed by Kerli
    13. "The Lobster Quadrille" performed by Franz Ferdinand
    14. "Running Out of Time" performed by Motion City Soundtrack
    15. "Fell Down a Hole" performed by Wolfmother
    16. "White Rabbit" performed by Grace Potter and the Nocturnals
  • Bunu görünce 'nerede Twilight nerede bu?' dedim. O derece nerde imo varsa toplanılmış. Ayıp. Bi soundtrack bu kadar satış kaygısı taşımamalı. Hayır, taşıdın diyelim neden adam gibi adamlar toplamıyorsun?
  • 3OH!3 ne lan? Tokio Hotel var be! Metro Station konulmuş ama nerede bir Hannah Montana?
  • Franz Ferdinand, Robert Smith, Motion City Soundtrack ve Wolfmother'a yazık olmuş.

Hiç yorum yok: