14 Ocak 2010 Perşembe

Herkese Bir Halley, Banaysa Bi Harley


İçim bıcır bıcır, kıpır kıpır hatta mıncır mıncır sevgili SB. Yüksek dozda FloRida alıp kafamı şişirmesem işler de tam gıcırındaydı. Ne demişler, 'Ateşe baca lazım, kitaba hoca lazım, kafası şişmiş jelly'e Buena Vista lazım gerek.' Evet bunu ben demiş de olabilirm. Yılbaşı fotoğraflarıma baktım da hepsi bomba. Özellikle halay çekerken böyle kendimden geçerek garip şekiller almışım. Hayır bu bir tehdit unsuru mu? Yoksa 'Bak dışardan böyle duruyosun yapma artık yeter tamam.' mesajı mı vermeye çalıştı ailem bana? Anlayamadım.

Bu arada bilir misiniz ki İzzet Yıldızhan'ın Esra Ceyhan'la adı çıkmış :O :D.

Sunshine Believers ben artık şuna inanıyorum ki birey eğer mutluysa çalışmadığı sınavı bile
mükemmel ve ötesi geçebilir. Her şey bizim iç dünyamızda bitiyo. 90 dakika boyunca matematik sınav kağıdına gülümseyerek baktığımı bilirim ya :) Pozitif enerjimi yolladım sanırım. Tabi Asumancığımla nötrlencek olduğunu bile bile.

Bizim bi matematik öğretmenimiz var. Bizim kendisine göre 'mikroplu' olan sınav kağıtlarımızı okurken hastalanmış. Lobo'da yönetime inat optiğe hapşırmış. Pek takdir ettim doğrusu :D

Dün karşıdan karşıya geçerken yolun ortasında durup bize doğru yaklaşan arabadan için 'Bence çarpar.' dedim. Evet etrafımdakiler şok geçirdi. Bide şey oldu
jelly: burası kötü kokuyo. bişey patlamış sanki.. (söyletmeyin o kelimeyi)
jelly'e hak veren hararetli kalabalık: evet evet evet
hyena: (aba pikniğin önünden geçilmektedir) bilmem.. yanmış döner sanki
jelly: (söylemiyim söylemiyim.. söyliycem ya) hyena döner yanınca b*k kokmaz! (Ezellll..... diziyi de izlemiyorum ama herkes orda bi amca varmış sözlerini telefonuna kaydediyo. Ondan çıkması olası bi laf ettim.)


Bu kadar gereksiz bi yazıya Serdar Ortaç ya da aile saadeti fotoğrafı oluşturan Bihter ve Adnan Bey koşuşturmacasını filan koyucaktım ama içimiz açılsın dimi. Sınav haftası da bitti.

Hayat güzel. Kuşlar,çiçekler, böcekler felan :D

Hiç yorum yok: