13 Ocak 2010 Çarşamba

Sınav Haftalarının Öğrenciler Üzerindeki Etkileri

  1. Gün: Of! Abi 17 sınav var nasıl bitcek bunlar...
  2. Gün: İki gitti 15 kaldı süper mükemmel böyle giderse muhteşem
  3. Gün: Üç tane daha gitti ama ben de bittim ve daha 12 tane var.
  4. Gün: Yeter lan! Yeter artık! Ne be bu! Neyse bu günü de atlatırsak haftasonu çalışırız. 10 sınava iki günde nasıl çalışacaksak? Bu noktada öğrenci tüm dönem ne yaptığını düşünmeye başlar. Sınavlar sağlı sollu darbeler indirirken öğrenci kendine söver ama hocaların da hiç suçu yok mudur? Bu noktada öğrecinin pili eve git, ders çalış, uyuma sakin temposundan dolayı tükenmiştir. İlk cumartesi en az 10 saat uyunur, piller doldurulur.
  5. Gün: Pazartesi Sendromu bu olsa gerek.
  6. Gün: Bugün günlerden ne? (Ağlamaklı ses tonu)Oha daha kaç gün daha var ne be bu. Üzülme küçük bunlar da geçecek...
  7. Gün: Tamam şimdi yatcaz, kalkcaz, sabah olcak sınava giricez çıkıcak biticek.
  8. Gün: Ne şimdi bitti mi? Oleeeeeeeeeeey! Ama olmaz ki neyse ben eve gidip İngilizce hikayelere çalışayım...
Karne günü: (Aile bireylerine)Ben zaten kesin bir şey söylememiştim size. Hem herkes böyle hatta ben iyiyim bile inanmıyosan git Ayşe'nin annesini, Burak'ın babasını ara.

Tüm olaylar ve kişiler hayal ürünüdür.

Hiç yorum yok: