16 Ocak 2010 Cumartesi

Şehir Dışına Çıkamazken Yapılacak 3 Şey

Efendim aslına bakarsanız bu başlığı 3 tane madde bulduğumdan değil 'Gençken Yapılacak Yüz Şey' le isim benzerliğinden dolayı yazdım.

Eve bi geldim kimse yok. Direk yanıma bi kaç atıştırmalık alıp geçtim bilgisayar karşısına ve aklıma bi şey geldi. Malum hayat bir tek serdar Ortaç'ı ya da goldiyi değil hepimizi yoruyor. Başımızı işimizden kaldırıp etrafımıza bile bakamıyoruz. Hatta 'Çalışmaktan burnumuzu karıştırcak vaktimiz bile yok.' Halbuki bizlerin tatile de ihtiyacı var, haftasonu şöyle bi Abant olsun herhangi bi göl olsun çevresinde oturup yemek yeme, piknik yapma gibi isteklerimiz var. Ama hayatın cilvelerinden bir çoğu bize bunları yapmak için yeterli süreyi vermiyor. Ben de dedim ki neden bahanelerde takılıp kalıyoruz? Bilgisayar, internet, resim indirilebilcek siteler, Google filan çok şükür ki icat edildi. E o zaman ey insanlar neden bizler dışarı çıkamıyoruz diye oturup hayıflanmak yerine evde bir şeyler yapmıyoruz?

Çözümüm çok basit. Efendiler yazın google'a Sinop diye. (ya da kendi memleketinizi aratın, gitmek istediğiniz yeri aratın) sonra fotoğrafıbilgisyarınıza kaydedip ister masaüstü yapın ister tam ekran şeklinde açın isterseniz de indirdiğiniz diğer fotoğraflarla slayt gösterisi düzenleyin. Fondan girmesi için kuş cıvıltıları, deniz haşırtıları filan da bulup indirin. Sonra bilgisayaran karşısında bi yerlere sereceğiniz sofraörtüsü üzerinde sevdiklerinizle pikniğin zevkini çıkartın. Afiyet olsun :)

Nereye? Daha çeşmede karpuz soğutacaktık?

Hiç yorum yok: