30 Ocak 2010 Cumartesi

Hyena'ya Bir Mektup

Sevgili Hyena,

Doğum gününden bilmem kaç gün sonra 'Du şunun face'ine bakıyım kimler kutlamış dedim.' Demez olaydım ki kalbim kırıldı. Sondan başlıyım ben o zaman,

1. Sen benden bi başkasına nasıl küçük dersin! Küçük kara sıfatını senden ateş hava su ve toprak adına geri alıyorum.
2. Sana 'Doğumgünün Oğulcan' diye hatırlatma yapan Necmi'ye de teşekkür etmişin.
3. Herkese teşekkürler demişin. Zor iş ya.
4. Ayşe Teyze'ye cevap yazılmamış! O cevaplar neden Ayşe teyzeye de gitmiyor? Özelden teşekkür edilir tamam ama burda grurunu kırmadığını mı zannediyosun sen teyzenin?
5. İnce'ye ölürüm ben.
6. 'Mutlu olsun' evet bunu ben de sevdim. Anlaşılan bu sırrınız fazla gizli kalamadı Oğulcan Bey.
7. Tanıdığı bilmediğim, adını bile duymadığım insanlar sana çok samimi yorumlar yapmış.. Hyena daha bilmediğimiz nelerin var? Anlatmaya babanın mesleğinden başlasan iyi edersin.
8. 'Gözümü seninle açtım' deyimini nasıl yanlış anladın seni gidi sapık :)
9. Ayça'ya 'Teşekkürler teşekkürler' yazmanı sevdim. Pisliksin ya.
10. ''Andaç çok teşekkür ederim:D'' bu cümleyi senin sesinden duyamıyorum. Üzgünüm.
11. Milka da yazmış ya helal olsun diyorum. Ben severdim zaten o çocuğu :D
12. Enee tiyatrodan insanlar görüyorum facebookta.
13. Bırcıdan özür... Güzel. Hayır kıza sataşmadığın bi yer kalmadı ki. Not defterim de senden bir özür yazısı bekliyo bilmiş ol. Onu kullanıp kullanıp attın.. Gözümden kaçmadı değel. O pembe puantiyelerinden gözyaşı niyetine mürekkep ve yapışkan akıtıyo haberin var mı senin!
14. Sen ve kar sevgin..
15. Tarhan öyle 'doğumgünü' gibi ecnebi icatlarının oyuncağı olur mu len!
16. Sen ve geçmişin hakkında daha derin araştırmalar gerek...
17. Gulbike de garip ama güzel isim. 'Bürgecan' diye de bir isim varmış bilir miydiniz?

Bu yazı da benden sana 477602. doğumgünü hediyen olsun. Şu an 3 günlük avuç içi kadar bebeksin Hyena. Küçük kara :D
Gözüm üzerinde.

Dip göz şey not: Bu arada yeni profil fotoğrafında ağzın açık. Ordan aşağıya bi salya düşecek hem de benim olduğum yere doğru. Bu sefer kaşarlı poğaça da yok nasıl kıvırıcan çok merak ediyorum. Salyaman.
Dip itiraf: evet cartoon network'ten camp lazlo'yu severek izliyorum
kaçmalıyım.

Hiç yorum yok: