22 Ekim 2009 Perşembe

Aman Yea

Sunshine Believer! Birçok hayat var. Benimki yorucu bir hayat. İsyan etmek istiyorum ama enerjim yok ki isyan edeyim. Hem etsem kime ne diye edicem? Her şey bizim iyiliğimiz için. Bi de isyan mı edicem?!
  • Kimya dersinde 3 (-) alarak hem kişisel hem de sınıf rekorunu kırdım. Yihuu. Hocanın gözüne girmek için konu anlatıyorum. Kimyacı olurum ben bu gidişle yine de karneme 3 gelir.

  • Domuz gribinden fenalık geldi. Yok öyle çok öldürmüyormuş. Çok cahilim bu konuda, belirtilerine bile bakmadım. Aman yea.
  • Salak salak ödevlerden fenalık geldi. 8 (bazen 10) dersten çıkıp yorgun argın eve geldiğimde ne ödev yapacak ne ders çalışacak enerjim kalmıyor. Ne biçim bir dünya bu?! Ya 2012 de yani 3 sene sonra kıyamet koparsa ne olacak?? Ben Avrupa'yı gezemeden, kuzey ışıklarını göremeden, yağ damlası deneyini yapamadan, tavlada Britfishi mars edemeden, saçlarımı ensemde kestiremeden, Oscar kazanıp "Ben tek başıma aldım işte! Bu ödül benim! En birinci ben oldum!. Tek teşekkür ettiğim kişiler rakiplerim.. ödülü bana bıraktığınız için teşekkürler." diye bir konuşma yapıp histerik kahkahalar atmadan, almancıyla beklenmedik bi anda yeniden karşılaşmadan, kritik bir konuşmayı "this conversation is over" diye karizmatik bir şekilde bitirmeden ölmek istemiyorum. (ilk öpücük meselesine değinmedim bile.)
  • "Büyüyünce ne olacağım?" sorusunun cevabını aramaktan sıkıldım. Birşey olmayacağım, gelin olacağım.
  • Kafa karışıklığım çözülemeyecek. Yok öle bi$ii.

Aman yea.!

Hiç yorum yok: