2 Ekim 2009 Cuma

Zihin Kaymaları 6 (Romantik de Olabilir)


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

  • 22'yu 30 kere dinlemek ama hala sözlerine bakmamak
  • Lilly Allen'a ölmek
  • Renkli gözlü insanlara anlık aşık olmak
  • Şişkin bicepslere kilitlenip spor salonunda geçirilen o zamanı düşünüp üzülmek
  • Kafka'yı sevmek
  • O uzaktaki insanı beklemek, beklemek, beklemek
  • Koşmak, durmak, geri dönmek, düşünmek ama devam etmek için yaşamak
  • Acı çekmen isteyen insanlar olması ama o acıyı çekmek istemek
  • ''O''nu beklemek
  • Onu beklerken yanlış yollara sapmak ama geri dönmekten veya onun gelip geçmesinden de deli gibi korkmak
  • Değer vermeye çalışmak ama yapamamak
  • Gerçekten de ne yapacağını bilemediğinden kaçmak istemek ama kaçamamak
  • Düşünmemeye çalışırken bir düşüncenin, bir imgenin kendini tüketmesine seyirci kalmak
  • Üşümek, titremek, ama dayanıp bunların geçeceğini bilmek
  • Beyin ve kalp olmadan yaşamak istemek
  • Sadece bana ait olan o yerde olmak
  • Otururken hepsi birbirinden farklı o muhteşem tanelerin saçlarımızda birikmesini düşünmek
  • Ama bunu yazarken bile düşünmemek sadece yazmak
  • Tam dokunacakken elini geri çekmek
  • Savaş Baltalarımızı kana susamışlığımızı bastırmak için tam bu noktada ortaya çıkarıyoruz
    • Buraya kadar ''Zihin Kaymaları Romantik de Olabilir''di ama buradan sonrası gayet White Tiger, Tembel Hayvan, Gamze diye de bilenene gelsin...


      ''Ben hayallerimdekini bir çocuğa anlattım, o da kağıdın üzerine seni çizdi ama işin komik tarafı ben o yamuk yumuk çizgilerdekini gerçek sandım.'' beklediğini alamadığın için üzgünüm ama kaybedilen zaman aslında üzgün olmamam gerektiğini söylerken ben de buna inanmak istemiyorum açıkcası. Sadece hala bazı şeylerin sadece bende kalan ve ''O kadar da özel ol(a)mayan'' birilerine gitmediği için mutluyum. Ve bazı insanlara acı vermeye çalışmak için başkalarını yontarak bir bıçak haline getirmek, duvarı nefesiyle yıkmaya çalışan bir kurtun zavallı çırpınışlarından öteye geçemeyecek ne yazık ki...

      • Yasemin Mori'yi seviyorsam bunun son önemli nedeni ''Konuşmak''
      • daha iyi anlatılabilir mi acaba?

      Cevapsız soruların

      Boynumda kolların, al senin olsun!

      Sen beni yenemedin

      Çünkü ben senle oynamadım!

      Kurnaz oyunların, çıkmaz bu yolların

      Al senin olsun!

      • Zihin kaymaları her zaman komik veya saçma olmak zorunda değil işte...
      • Ps: Piyonlardan şekiller yaratmak yeni bir sanat dalı olarak kabul görmeli

      1 yorum:

      goldfish dedi ki...

      "O"nu bulacağından eminim ama bulana kadar çekilen sancılar "O"nu çok daha özel kılacak. gelecekte bu zihin kaymasını ya da bir günlük sayfasını okurken şükredeceksin her şey için. bütün bunlar seni sen yapanlar çünkü. kaymasa bu zihin senin zihnin olur muydu hiç?