8 Ekim 2009 Perşembe

Ben 10


'Her şeyin başladığı yer o uzay gemisi. Şimdi onun bileğinde hızlı ve güç gizli. Artık o süper güçlü, sıradan biri değil o Ben 10! Ben 10. Artık onu gördüğünüzde suç bizde değil (bu ne ya) Birden bire uzaylıya dönüşecek o bilin. Zayıf, tuhaf, hızlı ve güçlü, her kalıba girer o Ben 10! Ben 10 (fısıltıyla) Ben 10' Şarknını devamında daha abuk cümleler olduğundan yazmıyacağım. Ama bütün bunları yapabilen kim sizce? O Ben 10!


Efendim bu cumartesiye kadar Ben 10'i Cartoon Network'ün çizgilerinden biri sanarken girdiğim bir kırtasiyede Ben10 in resmine dikkatlice bakmama ve rmtrn'in bana ettiği laflar üzerine onun bi çizgiden ibaret olmadığını, gerçek hayatta da bir can bulduğunu anladım. Can bulmak derken anlatmaya çalıştığım şey şudur ki çizgi filmi izleyenler bilir bilmeyenler için açıklayayım; Ben 10 bir gün ormanda kuzenine dalaşırken, aha ben senin kafana vurdum sen benim kolumu cırmaladın saçına yapışırsam olanlara karışmam gibi laflar ettiği sırada gökten gelen bir meteorla(!) belasını bulur. Bi saat gelir buna. Koluna bulaşır, yapışır, DNA sına karışır. Sonra bu saate şap diye indirdikçe seçtiği uzaylı kahramana dönüşür. 1 sezon oldukça dandiktir. Benjamin henüz saatin marifetlerini anlıyamaz ve o mukaddes şeyi kuzenini korkutmak, banka soyguncularını kaçırtmak gibi görevlerde kullanır. 2. sezonda ise uzaya kaçar. Yani TNT den sabahın köründe takip edebildiğim kadarıyla öyle. Kuzeni de bi büyücü olmuş. Dedesi iyice yaşlanmış ancak elden ayaktan düşmemiş bizim tesisatçı emeklisi dede. Ben dizinin özetine çok kaptırmadan anlatmak istediğim noktaya geri döniyim. (bu arada bu yazıyı bir kere bile okumadan yayınlıycam sanırım.yoksa vazgeçerim) İşte kırtasiyede Ben 10 i gördüm, saatine bir baktım ki G - Shock! Yok efendim uzaydan düşmüşte filan kanar mıyız biz! Var mı bizde o göz abi yea! Yoksa bizim ismini andırmak istemeyen arkadaşımızın kolundaki G- Shock onun bir Ben10 olduğunu mu gösteriyor? Dünyaya sürekli gelen, Mevlanasını bulamamış Şemslerin yanı sıra bir de saatini bulamamış Ben 10 ler mi var yoksa bu evrende? Bence öyle evet.


Bugün bizim yerli Ben 10 saatiyle, saatimin direk üstünden derimi çizerek, kızarıp kabarmalara yol açmıştır. Ve ben de o zaman anladım ki o saat normal bir saat değildir. Siz siz olun mavi zemine yeşil kenar süsleri olan (yerli Ben 10 bu tanımdan sonra beni öldürcek) G - Shock'u olan insanlardan sakının. Tabi uzaydan gelme tuhaf yaratıklara benzemek gibi bir gayeniz yoksa.


En yakın arkadaşınızın Ben10 olmasının 10 faydası:


- Uzaylıların istilasına uğradığınızda korkmanıza gerek yok çünkü o artık sıradan biri değil, o Ben10.
- Asabınızı bozan biri mi var? Bilek bileğe değil, saat saate savaşlar yaşarsınız. Ve muhtemelen karşınızdaki insan kaybeder.
- Hayatınızda herkesten farklı, hayat enerjisini basit bi saatten alan garip bi yaratık bulunur.
- Sattin lazer ışınıyla hocaların zihinlerine girip sınav sorularını çalar.
- Zeynep Gül'e saçını okşattırır, kendisini sevdirtir.
- Ruh eşini asla bulamaz, hep yanınızda kalmak mecburiyetindedir. Bi gün evlenip giderse de 'Ah Ben 10 ah, yuvadan nasıl da uçup gittin!' diyemezsiniz, dedirtmez.
- Geleceği görür.
- Bir pelerinle 100 ayrı karakteri canlandırabilir.
- Tuhaf müzik zevkiyle sizi coşturur.
- İnsanları sizin yerinize yaftalar, size destek verir ve sizi sevindirir.

Hiç yorum yok: