12 Ekim 2009 Pazartesi

Çevreye Verdiğimiz Geçici Rahatsızlıktan Dolayı Özrü Bir Borç Biliriz!


  • Her Blogger'a olduğu gibi bende kendimi Twitter'a verdiğim için pişmanlık duyuyorum.

  • Yasemin Mori'ye gidip, süpersonik dans figürlerimle insanları etkileyeceğim.

  • Dershane'de sınıfta bir nevi 9/D havası yakaladım, insanlar müthiş.

  • Arka sıramda Japonca bilen bir çocuk var be... Yürü be Çağlayan...

  • My Chemical Romance'den umutluyum ben. Yeni albüm umarım eskileri gibi olur.

  • Velvet Revolver yeni vokal bulsun ama Queen bulamasın istiyorum...

  • Slash'ciğim Flea'yla falan çalışacakmış yeni albümünde. İşte bunu seviyorum.

  • The Misfits sahalara dönüyor lan. Bildiğin müthişlik. Kız olsam ve konserlerine gitsem Jerry Only'e yanımda getirdiğim don, sütyen, g-string türevlerini tek tek atardım.

  • Beyaz pantolonumu özledim be ben...

  • Aslında zihnim kaymadan olmuyormuş, bunu anladım...

Hiç yorum yok: