28 Ekim 2009 Çarşamba

Zihin Kaymaları(6) Pörsük Beyin'in Çığlıkları


  • Joe Jonas mal olabilir ama sanırım benziyoruz.

  • Herkes evinde oturmak yerine başkalarının evlerinden MSN'e giriyorlar. Bazıları başkalarının evinden Twitter'a giriyor. Skandal.

  • The Mars Volta yeni Pink Floyd'dur...

  • Kendime yıllardan beri bu boktanlıkta giden müzik zevkim için kızıyorum.

  • Polinom çözemiyorum.

  • Hava kapalı ama mutlu bile değilim lan.

  • Neden? Neden? ve Neden?

  • The Doors en dinlenilebilir grup şu ruh hali için...

  • Jim Morrison'ın gençken gittiği iyi oldu Mick Jagger gibi pörsüseydi hiç hoş olmazdı bence

  • Mick Jagger da tam bir pörsümüşlük örneği be

  • Steven Tyler gibi değil hiç değilse

  • ''Çok Hop Hop Günler!''im geride kalmış olabilir mi acaba?

  • Sünger Bob'lu bi bileklik buldum onunla geziyorum bugün sarı sarı...

  • The Mars Volta - Since We've Been Wrong'u duyunca bilinç milinç kalmıyor

  • ama her güzelin kusru olduğu gibi onun da var başlamak için 90 saniye boyunca işkence ediyor size o sessizlikle

  • Ashtray Heart çok güzel lan başında İspanyolca olmasa da güzel olurdu ama... İspanyolca <3

  • Julian Plenti(tamam)

  • Julian Casablancas(tamam)

  • Interpol ve Strokes (?)

  • Mein Deutsch ist wirklich sehr gut. Du Schlange.


  • Du Schlange ayrı bir muhteşemlik...

  • Talking Heads - Psycho Killer'ı çalarken sıkıldım diye hocam tüm albümü dinlememi söyledi.

  • Aramızda kalsın albüm tırt(Talking Heads: '77)

  • Ama Talking Heads günümüz alternatif müziğinin atasıymış. Yaşasın modern zamanlar

  • İlk dövmem Space Invaders'daki mal yaratıklar olabilir

  • Okul seçimleri hayatımızdaki tek atraksiyon

  • Mesela Adam Fawer taaa Ankara'ya gelmiş ama gitmedim. Üzüldüm mü? Hayır.

  • Neil Gaiman gelecekmiş(en azından düşünüyor). Umarım bu bahaneyle Sandman'i tekrar basarlar

  • Talking Heads'i tutmadım

  • Bizimkilerin beni sporcu yapma istekleri iki günlükmüş nihoho...
  • Not: bu yazı Ankara'da okulların 'Domuz Gribi' yüzünden tatil edildiği bir haftalık süre zarfında yazılıp taslak olarak kalmıştır...

1 yorum:

jellyfish dedi ki...

taslağına kurban olduğum sevgili hyena,
Adam fawer'a gitmediğimiz için hala ara sıra içleniyorum ben. Tabi korsan kitabı imzalatsaydım 'Türkler de ne yüzsüzmüş!' dedirtebilirdim ona ama bizim aslının bire bir kopyası olan korsanlarımızı elin Adam fawer'ı bile anlıyamaz. Ayrıca yaşasın psycho killer!