6 Ekim 2009 Salı

  • Sabahtan beri 3. kez aynı albümü indiriyorum. 1 kez annem 1 kez ben kapattık pencereyi acımasızca ve tek hamlede...
  • Müzik kusma aşamasındayım. Serdar Ortaç mı dinlemeliyim?
  • Burger King ve Mc Donald's'a bu haftalarda bir kere daha gidersem intihar edeceğim
  • Fast Food yasaklansa ya... Mahkeme kararıyla erişim engellense...
  • Mahkemeler kendi kendilerini tüketecekler bir süre sonra... şimdinin gençleri yarının hakimleri

  • The Fall of Troy'a çok sinirlendim yeni albüm çıkmış ucuzlamış 6$'dan satmaya başlamışlar ben derginin tekinden duyuyorum bunu, yakıştı mı hiç?

  • 371 kere de skroplamışım. Ayıp.

  • Wolfmother'ın yeni albüm kapağına bayıldım. Kozmik Yumurtanın gücü adına....
  • Milli Güvenlik dersinde konumuz güçlerdi; siyasal güç, ekonomik güç, bilim ve teknoloji gücü... gibi tipik şeyler söylenirken - çizdiğim dalga ateş ve damlalardan olsa gerek - zihnim kaydı ve bir anda içimden stadyum konserinde seyirciyle şarkı söyleyen rockstar gibi ''GÖLGE GÜCÜ! Gölgelerin Gücü adına!'' derken buldum. Kimse duymadı, sorun yok.
  • The Kills, Wolfmother ve The Fall of Troy Combosu yapacağım gerekirse uyurken ama olsun.
  • Issız Adam'ı biraz daha çıplak görsem kafayı yerdim heralde.
  • Yakışıklı insanlar soyunmasınlar. Soyunma demiyorum, hobi olarak yine soyun. Ben bakmıyorum.
  • Blog'un arka fonuna aşığım lan.
  • En yakın arkadaşının, en yakın arkadaşı olduğu için biriyle yakın olmaya çalışmak... hele siz istemiyorsanız amanın...
  • Paylaşılamayan kadınlı Türk dizilerine bayılırım...
  • Renkli gözlü ve esmer insanları direkt inceleme altına alıyorum.
  • The Kills, White Stripes, Raconteurs, Queens of the Stone Age bu kadar güzelken Dead Weather nasıl çıkmış öyle... Brad Pitt ve Angeline Jolie'den kara kuru iğrenç bir şey çıkmış gibi
  • Disney Channel izliyoruz deli gibi. Küçük çocukların Baby Tv izlerkenki haline dönüyormuşuz...
  • Yazıyorum ama Alison'cığım maşallah döktürüyo hatun.
  • Kıvanç Tatlıtuğ'un Twitter'ı muhteşemliğin resmi gibi http://twitter.com/Kivanc_Tatlitug
  • Yeni Ay geliyormuş kasımda, gitmeyi düşünmesemde sürüklenince sövmemek olmaz.
  • İsveç'ten çıkan gruplara bakınca keşke İsveç'i de yazsaydım diye düşündüm. Belki orası olurdu, Spoş'un annesi var hem.
  • Jonas Brothers'ı günahım kadar sevmem ama dizilerini çok merak ediyorum...
  • Bitmeli mi burda?
  • Rodeo Town başladı. Alison <3

Hiç yorum yok: