23 Ekim 2009 Cuma

Yanlış anlamalar -3-

Evet Sunshine Believer.! Gün geçmiyorki birimizin başından dumurlara sürükleyen diyaloglar geçmesin. Hemen başlıyorum anlatmaya.

Jellyfish, ben -Goldfish- ve tabii ki ortamların olmazsa olmaz insanı Hyena haftada 2 gün okul çıkışlarında kalmayı göze alarak tiyatro seçmeleri için yerlerimizi alırız. En arkaya otururuz dolayısıyla sıra bize gelene kadar arkada yapılmadık geyik kalmaz. Sevgili, sevimli yeni tiyatro hocamız bazı insanlardan "Mustafa"yı çağırmasını isterken bazılarına şarkı söylettirmektedir. Jellyfish Atiye'den "salla"yı söyler bize.(bize tabii o kocaman konferans salonuna değil) Sıra Hyena'dadır. Sakin adımlarla sahneye çıkar.

hoca +
Hyena -

-Ben Hyena. Annem bankacı babam ticaretle uğraşıyor.
+inebilirsin. (Yalnızca ben ve Hyena bunu "inek misin?" olarak algılamışızdır.)
-yoo... çalışıyorum aslında.
+.... dumur... ee ne tür müzik dinlersin Hyena
diye gider bu

ve hayır. yanlış anlaşılmayı düzeltmedik. Sahnelerden ayrılamayan bir Hyena var burada.

Hiç yorum yok: