6 Ekim 2009 Salı

Deneme Sınavında 5. Olmak


Saatin ve 10 saat ders yapmanın etkisiyle bünyemden çıkan 'Sınava 5 adet inci girmiiiş..' esprisini yapamıycam, kıyamıycam sizlere. Efendim 10 kişiyi aşan gruplarda 5. olmak benim gibi hırslarından arınmış, dershaneye yalnızca okula destek olsun, aradığım aşk belkim ordadır nemelazım gibi düşüncelerle giden insanlar için ulaşılması gereken noktadır, nirvanayla eş değerdedir. Ancak gruba sonradan katılmanızın sizde yarattığı o eksiklik ve bünyenize verdiği tutukluk dolayısıyla sınavda 2 saat 40 dakika bir hindiymişçesine sorular üzerine değil de özel hayatınız hakkında düşünürseniz sınavda 5. olursunuz. 5. olmak her zaman güzeldir. Ancak grup zaten 5 kişiden oluşuyorsa bi ezik hissettiriyo ya. Hatta çok sevdiğim biricik arkadaşım Girayla (namıdiğer Katesin) şöyle de bir diyalog geçirtmiştir aramızda bu sınav sonucu:

Jellyfish: Ya Katesin bu ne de çok kötü de sonucumu almıyalım da Necla hoca bakmasın da aman hemen kaçalım.
Katesin: Ver bakıyım sonucuna. Immm.. E iyi ya grupta 5. olmuşun daha ne!
Jellyfish: (bi anda sınıf mevcudunu unutur) Eneee cidden mi! (ve zihni birden su berraklığı kazanır) Grup 5 kişi ki zaten ya.
Katesin: (zil çalmıştır) Imm neyse ben sınıfa gideyim. Hoşçakal...

İyi yanları da yok değildir hani. Mesela ilerde bi gün şöyle büyük bi şirket kurarsam yönetim katında verdiğim günlük çiğköfte partilerimde magazincilere 'Ben dibi de gördüm, en üste çıkmasını da bildim. Ostrich or not ostrich... İşte tüm mesele bu.' şekilinde demeçler veririm. Bir de yalnızca 3 derslerine girdiğim hocaların okulum dolayısıyla yükselen beklentilerini sıfırlamanın hazzı da yok değil hani. Ben de insanım, güler oynarım. Şey bu arada 2. sınav ne zaman? :D
-06 ENE .... plakalı arabanın sahibi, 06 ENE .... plakalı arabanın sahibi. Lütfen arabanı artık bizim evin önünden al. Bilinçaltıma işliyosun. Şaşırınca ağzımdan 'Enee' ler dökülüyor.-

Hiç yorum yok: