25 Ekim 2009 Pazar

Beklenmeden Gelen Saadet

Evet sevgili, 2010 Avrupa şehri seçilen şehrin, Ankaranın gün ışığına inanırları! Bu hafta (26 Ekim-30 Ekim) okulların tatil olmasının bünyede yarattığı baş dönmesi, aşırı mutluluğa bağlı sapıtmalar, göz seğirmeleri ve hayat dolu çığlıklar atma gibi semptomların domuz gribi belirtilerinden fazla olmasının verdiği heyecan ve heyecanın yarattığı helecanı bizden başkası anlayamaz. Kar yağsa bu kadar sevinir bir öğrenci. Aslında tatil olmasının insanların gözünü korkutması gerekir fakat öğrenci aklı öyle şeylere ermez. Bizler tatille ilgileniriz. Öğretmenler de her daim okulda olduklarından dolayı çocuk ruhlu kalmışlardır. Mesela bizim coğrafyacı (garip kadın) bana 'Neden Aşk-ı memnu okuyosun?, Madem gelmeyen sayısı fazla olunca okul tatil olucak neden geliyosunuz?' gibi sorular sorarak aklımı beynimi son derece alt üst etmiş bir insandır. Büyümemiştir, büyüyemez.

Yalnız ankaranın bütün öğrencileri aynı anda birbirlerine mesajlar atıp 'okullar tatil olmuş hadi hayırlı olsun' şeklinde tatillerini tebrik etmiştir. Yani bi bayramda bile o kadar çok mesaj gelmiyor bana. Bu haberi biz dershane sınıfımla birlikte geometri dersinde öğrendik. O kadar sevindim ki, bir açısını verdikten sonra üçgenin çevresini isteyen soruyu şöyle önümden olabildiğince uzağa iterek tatil moduma hemen geçiş yaptım. İnsanların planları her gün bir başka arkadaşıyla görüşmek, sevgilileriyle geçirmek filanken sanırım ben evde kalıp biraz ders çalışıcak ve kitap okuyacağım. Çünkü bu olayı öğrenip de kutlama yapmamak olmazdı. Ama sanırım evi arıyıp 'Anne, şimdi söylediler bu hafta okullar tatilmiş. Hı. Ben eve gelmiyorum. Gelmiyorum gelmiyorum.' diyip telefonu kapatmamalıydım ki eve geldiğimde böyle sinirlenmiş bir halde beni beklerken gördüğümde annemi buna iyice emin oldum. Gittik Tenedos'a böyle duble boyutlarda bişeyler isteyip topluca gömüldük. Tabu oynadık. Her zamanki gibi hoş diyaloglar oluştu...

(kelime: siklet)
jelly: gold şimdi pedal çevirerek neye bineriz??
gold:bisiklet!
jelly: hı tamam. söyle şimdi kaç siklet??
gold:ağır mı ne??

(kelime: tüp bebek)
jelly:gold şimdi bizim bebeğimiz olmuyo (hönk!) ne yaparız?
rmtrn: aa bebek dedin.
jelly: hani yasaklarda yok ki o
rmtrn: ..... bi git yav

(kelime:artezyen)
jelly:gold varya hani böyle gayzer var bi de yerin altındaki sıvıyı çekmek için makine kuruyolar... gold:........ (üzeni yolla, salla mode:on)
rmtrn: bilmez bunlar mf ci ya
jelly:he la boşver ya

(kelime: pişkin)
gold:yemek ne olur?
topluca: pişer!
gold: hı tamam. bunun bide insanlar için sıfatı vardır!!?
jelly:pişik insan?

...............................................................................................

İşte böyle sevgili gün ışıklarım benim. O kadar sevindim ki bağıntısı olmayan bir kaç anımdan aynı anda bahsedip, buralara çiziktirebilcek kadar uçmuş haldeyim şu an. 25 Ekim okulların bir hafta süreyle tatil olması bayramınız hepinizin kutlu olsun. Tatilde yatabilitenizi zorlamanız dileklerimle.... :D Bu arada bu reklama da bayılıyorum. Kankalarla buluşmanın, tatil yapmanın ve tabu oynamanın keyfi paha biçilemez!


Hiç yorum yok: