8 Ekim 2009 Perşembe

Ben 10'leri Normal İnsanlardan Ayıramamanın Diyaloğu.. Başlamadan Biten Bir Saadet

Ben 10:
*bi gün çekip gidersem kalırsın
Jellyfish:
*bi gün çekip gidersen ben 10 filan dinlemem saçlarından çeke çeke sürklerim geri
Ben 10:
*kaçır beni o zaman::
Jellyfish:
*:D eneee hayatımda duyduğum en güzel istek:g
Ben 10:
*ooo süper olur valla
*yemek yaparım*mısır patlatırım
*öküz gibi dvd kolleksiyonum var
Jellyfish:
*tamam alıyorum!
Ben 10:
*yarışmaya da ankaradan katılıyorum hem
Jellyfish:
*büyük avantaj doğrusu
*şehri kurtaracak bir süper kahraman :g
Ben10:
*tabii ki
*ankara neden korunabilir ki
*Tatarfish'in sapkın düşüncelerinden belki
Jellyfish:
*ne biliyim çağımız uzay çağı sonuçta bi uzaylı istilası olursa ya da tim burton 'Uzaylılar Ankarada' diye bi film çekerse filan sana ihtiyacımız olur sanırım.
Ben10:
*seve seve televizyondan izlerim
*tayt giymem ben
*kurallarım var
Jellyfish :
*ama ben10 tayt giymez ki
Ben10:
*olsun
Jellyfish:
*saat takar
Ben10:
*ben ten miyim
*ben ben im
Jellyfish:
*...
*bitti Ben10
*başlamadan bitti
*bizi sen bitirdin
*Allah da senin saatini bitirsin

Hiç yorum yok: