9 Temmuz 2009 Perşembe

Burger King Sosları

Burger King her acıkan genç için mutlaka tanıdığı biriyle karşılaşacağı, yağ kokusunu ciğerlerine açlıkla çekeceği ve 5 tane şarkıyı arka arkaya 18328939 kere dinleyeceği eğlencelik bir fast food restoranı. Eh tabii okul sonrası aktivitelerimizin (çene çalmak, konuşmak, gevezelik etmek, konuşmak, dedikodu yapmak, konuşmak vs.) büyük bir kısmını bu fast food zincirinde gerçekleştiriyoruz diğ mi?(okuyucun mu var derdin var.) Durum böyle olunca içini dışını öğrendik n'apalım. Sosları hele. Klasik mayonez ketçapı geçtim. diğerleri hakkında yorum yapacağım. Bu soslar Burger King'e özel soslar değil ama olsun. Canım böyle istedi.

  • Sarımsaklı mayonez
Sevgili Melike sağolsun alıştırdı beni bu sosa. Sade mayonezden daha güzel. Neden? Çünkü bir de sarımsağı var. Yani daha lezzetli. Evet gerçekten güzel şey bu sarımsaklı mayonez. [-Nez mayo giyerse N'olur??? -mayonez]

  • Ranch

Bulaşmayın. Ağızda bıraktığı o yağ tadı ile tüm zevkinizi kaçırır. Patates kızartmanıza bakar ve nefret edersiniz bu sosu aldırtan sevgili arkadaşınıza. Pek rağbet edilmez zaten.

  • Hardal

Bildiğimiz hardal işte. Bünye değişik şeyler isteyince hoş bi alternatif olabilir. Pek matah değil kanımca.

  • Ballı Hardal

Matah birşey varsa Bu'dur! O şekerli ama lezzetli bir şekilde patatesinizin etrafını saran o güzel sos mutlaka istenmeli. Hatta bırakın bu ketçaptır mayonezdir gidin ballı hardal yiyin.

3 yorum:

Kentarro dedi ki...

nezih mekan konyamda gittiğim burger king de beni atlatmaya çalıştılar. hakkımı almak için hızla kasiyere doğru yürüdüm vee.. ağlayarak buffalo ve barbekü sosumu istedim!

goldfish dedi ki...

aaa o sosları unuttuk:D hemen eklemeli. sevmiyorum ya aklıma gelmediler. barbekü sosu sevmeyen tek insanım sanırım... :/ :D

hyena dedi ki...

hemen yazıyım