9 Temmuz 2009 Perşembe

The Gossip (bize bir grup tanıt Hyena bölüm:1)


The Gossip ( aslında Gossip ama önceki zamanlara saygı duruşunda bulunmalıyım gibi hissediyorum niyeyse) 3 kişiden oluşan Amerikalı indie rock grubu. Üyelerine gelecek olursak onlarda şöyle Beth Ditto grubun sırf vokallerini değil liderliğini de yürütüyor yetmezmiş gibi kilolarını saklamak yerine gözümüze soktuğu için de Dünya'nın Kendine En Fazla Güvenen Kadını ünvanını elinde bulunduruyor.Aşk hayatına gelicek olursak eskiden hemcinsi olan biriyle bi ilişkisi vardı vakti zamanında hala var mıdır bilmiyorum. Gelelim bir gitarla tüm grubu şahlandıran adama yani Braice Paine'e onun göz kapaklarıyla bi sorunu var bence ne kadar kaldırırsa kaldırsın hala baygın bakışlı adam ya. Bi ara tüm Gossip fotoğraflarında kolsuz şeyler giyiyodu bu alışkanlığını kaybetmesi en çok beni mutlu etti sanırsam. Ve son olarak daradaradan efektiyle gönlümde ayrı bi yere oturan pek sevgili Kathy Mendonca o kısa saçlar, o dövmeler, o davul, daha ne olsun ama o bana bakmaz çünkü hemcinslerinden yana kullanmış tercihini varsın olsun ben beklerim onu. Grup aslında cinsel yönden Placebo'yu da andırmıyor değil.

Son albümleri Music for Men daha dumanı üstünde tüten bi albüm, ilk single Heavy Cross'u da Dream Tv'de yakalamak mümkün aslında. Yazı grup tanıtım yazısı kategorisine bile erişemese de Gossip kesinlikle göz ardı edilmemesi gereken bi grup ''Standing in the Way of Control'' başlamak için son derece doğru bir seçim olur bence.

www.gossipyouth.com/ resmi siteleri olmakla beraber şöhret olunca o da baya bi değişime uğradı, olsun Gossip hala aynı Gossip.

Hiç yorum yok: