29 Temmuz 2009 Çarşamba

Si Scott ve eşsiz stili


Bir gün yazı yazmasam da o günü internette o blog senin bu site benim şeklinde geçiriyorum sevgili okur milleti. Siz yorum yapmasanız da olsun baksanız yeter. Şimdi bu elimdeki adamın tekniği daha önce eşi benzerini görmediğim bir şey hemen paylaşalım sabaha kadar 1 bonus bile gelebilir. Si Scott'a dönecek olursak kendisi İngiltere Leeds'deki(bu aralar çok karşıma çıkıyor, gitmek lazım Leeds'e) okulunda mutlu mesut yaşarken 16 yaşında okulu bırakıp 'Leeds College Of Art & Design'a girer. Sonrasında ise grafik tasarımcı olarak 2-3 sene küçük şirketlerde çalışır. Bu arada kendi çalışmalarına da devam etmeyi ihmal etmez tabii. Garip stilinin ilham kaynağı olarak da müziği gösteriyor Scott. Sözlerin önemini vurgularcasına yaptığı 'Love Will Tear Us Apart'ı ekliyorum hemen. Si Scott'ın tekniğine bir kere gözünüz alıştığı takdirde bir Si Scott eserini tanımamanız olanaksız. Alın size 'Si Scott Dünyası'ndan fırlamış hayvanlar. Sırtlan istiyoruz Si Bey!
Unutmadan 'Love Will Tear Us Apart' post-punkın babalarından 'Joy Division'a ait.

1 yorum:

goldfish dedi ki...

bu resimler soğuk bir yerde sırtta dolaştırılan ılık ve nemli sünger gibi bi etki bıraktı. ve tabii ki o ılık suyun verdiği yumuşak rahatlama duygusu var. sevdim ben bunları.

not: ıslak sünger yorumu ekşi sözlükte portishead için yazılmıştı. bu resimlere de uygun gördüm ben