15 Temmuz 2009 Çarşamba

Tatil!(Bana değil Goldfish'e tabii. Ben yeni geldim azcık kıçımı kırıp oturıyım, sizinle ilgileniyim.)


Şincik sevigili okurlar,(sevigili hoş. evet)
Pek bi sevgili Goldfish'imiz tatile çıkıyor(üzücü mü?hayır) ama sorun tatilin uzunluğunda ne bok yiycekse artık (Eda Taşpınar, Süreyya Yalçın bronzluğuna erişmeye çalışıcak sanırsam) 1 AY süreyle (evet tam 1 AY!)İzmir'de konaklayacakmış. Artık şezlong da kiralar, çadır dikip kamp da yapar. Bu esmer Japon balığımız 1 ay blogu bana ve diğer hayvanat arkadaşlarımıza bırakıyor. Bunun esas nedeniyse kendini uyuşturucunun pençesinden kurtarmaya çalışan bir bağımlı gibi mobil hayattan uzaklaşıp telefon ve internet kullanımını azaltmak istemesi(bağımlılık kötü sanırım goldfish'i de ben bağımlı yaptım yoksa önceden de var mıydı?). Gerekli materyallere sahip olursa belki dönünce yazar bize(yazsın işi ne?). İnternet kafelerden, ordan, burdan blogumuzu ziyaret etmesini, renklendirmesini umalım. Goldfish gidince de elime kalıyosunuz ENE!(şeytani smiley)
Resimi de çok hoş bulduğumu belirterek ekliyorum. Çok mutlu duruyo lan. Bana da mı haşema alsak? Böyle denizanasına dönerim ooo renkli renkli.

2 yorum:

goldfish dedi ki...

gittiğimde meydan sana kalacak diğ mi? acıdım sevgili okurlara. elimden geldiğince (ki gelmemesi için elimden geleni yapacağım) girip yazılarımı yazacağım. öpüldünüz. özellikle sen hyenaaaa! ayı uzatınca güzel oluyo bak :D Hyenaaaaaa. hıyennaaaa.

Kentarro dedi ki...

herkese beleş haşema dağıtalım!