9 Temmuz 2009 Perşembe

ekşi sözlük


  1. Bu ekşi-tatlı dünyayı 3 sene önce boşboş internette dolaşırken keşfettim. Sıradan kavramları eğlenceli şekillerde açıklaması, kutsal bilgi kaynaklığı yapması açısından vazgeçilmez. Ama itiraf ediyorum sevgili okuyucular: ekşi okumaya alıştıysam, onsuz yapamıyorsam sebebi anketlerdir... Evet o geyiğin bol yapıldığı komik anketlerdi en çok ilgimi çeken başlıklar(hala da öyleler aslında çaktırmıyorum). Genel kültür, filmler, şarkılar, gruplar, kavramlar, ünlü insanlar vs. çok şey öğrendim ekşi sözlükten.
Canım geyik çekti msnde gereksiz insanlardan sıyrılıp ekşime sığındım. Biri bana sordu "ya hede hödöyü biliyor musun?" diye. Devam etti ardından "bilmemnesi çok güzel olmuş bayıldım, biri bunun hakkında şöyle dedi, böyle dedi cart curt...." diye konuşmaya. Hayır bilmiyordum neden bahsettiğini. O gün ilk işim ekşi sözlüğü açıp söylediği herneyse onu ekşide aratmak, bilgi sahibi olmak ve o öğrendiklerimi en yakınlarıma satmak oldu. Ekşiden okuyup okuyup etraftakilere çok biliyormuş gibi satması ayrı bir zevk tabii.
Anket başlıklar konusuna gelmek istiyorum tabii bir de. Anket açan yazar kalitesiz yazardır, anket başlıklara ayar bkz.ları verilir. Anlamsız. Gayet işe yarayan, kutsal bilgi kaynağı olmanın verdiği sorumluluğu yerine getiren ve en güzel geyiklerin döndüğü başlıklardır anket başlıklar.
Ha diyorsunuz bu kadar konuştun konuştun da yazar oldun mu?. Hayır efendiler çaylağım. Çaylak olmakta ekşi sözlük manyağı bir arkadaşımın 10. nesil sabırtaşı yazar olması ve beni kıskançlıktan çatlatması sonucu aklıma geldi. Salak kafa işte. Başvursana! Ne diye "yok olamam ben yazar yeaa.." diye üşenirsin?! Şimdiye 10. nesil sabırtaşı yazardın işte. oh mis. Ama ekşi sözlüğün bana pek ihtiyacı yok maalesef. Okurum güzel güzel, canım yazmak içimi dökmek isterse okul sözlüğüme yazarım.
Troller!... Size de laflar hazırladım. İlk başlarda saçma salak yazılarınız ve ota boka yorum yapmanız eğlendiriyordu, inkar edemeyeceğim. Fakat troll yazar olarak yazan yazılar haddini aşınca bu trollüğünde bir esprisi kalmadı. Haftanın en kötü entarileri seçiliyor yazıları, bol bol ayar yiyorlar, insanların vaktini harcıyorlar kısaca. Sözlüğün kalitesini düşürüyorlar. sevmiyorum sizi. hoş benim sevmemem bi işe yararsa. sevmiyorum işte. gidin terkedin sözlüğü.
Favori yazarım gofret beyin'dir. yazılarını ailecek okumaktayız.
Güzel de bir kapanış yapmak gerek. Atışmalarıyla içimi daraltsa da internete girme sebebimdir, bilmediğim şeyleri öğrendiğim güzel sitedir. Ellerine sağlık ssg.
okul sözlüğümüz için:

Hiç yorum yok: